۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۴۲۲۴۹
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

طرح مسأله پایتختی بیت‌المقدس برای اسرائیل غاصب، احمقانه است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: کسانی که مسأله پایتختی بیت‌المقدس برای اسرائیل را مطرح می‌کنند مشتی جاهل هستند که صحبت‌هایشان احمقانه است.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی(ره) ضمن بیان اینکه اگر وحدت داشته باشیم، نصرت خداوند تداوم خواهد داشت، تأکید کرد: برای آزادسازی فلسطین دو شرط وجود دارد که نخستین آن‌ها یکپارچگی امت مسلمان و دیگری مقاومت در برابر غاصبان است که این امر را دست‌یافتنی‌تر از هر زمان دیگری می‌سازد.

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان و ضرورت هوشیاری مسلمانان، تأکید کرد: همان‌طور که در چند ماه اخیر نصرت الهی در مقوله داعش و توطئه‌های دشمنان در منطقه همراه و یاری‌رسان ملت مسلمان بوده، قطعاً درصورتی‌که امت اسلامی با یکدیگر وحدت داشته باشند، نصرت الهی تداوم خواهد یافت.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه خدای متعال به بندگانش وعده می‌دهد که اگر شما حرکت کنید، من به شما گشایش و برکت می‌دهد، تأکید داشت: وحدت امت اسلامی به‌مثابه حرکتی است که برکت آن، یعنی نصرت الهی را نصیب مسلمانان می‌کند.

مسأله فلسطین، در رأس مسائل سیاسی جهان اسلام است

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکیددارند که مسأله فلسطین، در رأس مسائل سیاسی اسلام است، بیان داشت: آن‌هایی که مسأله پایتختی بیت‌المقدس برای اسرائیل را مطرح می‌کنند مشتی جاهل هستند که صحبت‌هایشان احمقانه قلمداد می‌شود.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید کرده‌اند که اسرائیل در ۲۵سال دیگر نابود می‌شود، تأکید داشت: فتنه‌های دشمنان در منطقه یکی پس از دیگری در حال نابودی است در ماه‌های قبل شاهد از بین رفتن توطئه ایجاد اسرائیلی جدید در عراق بارزانی بودیم، سپس داعش نابود شد، از سوی دیگر مقوله حریری و پیش آمد در روزهای پیش رییس‌جمهور خائن یمن و امروز نیز بیان پایتختی بیت‌المقدس از سوی آمریکا که به حمدالله در کنار دیگر فتنه‌های استکبار جهانی به خاک سپرده خواهد شد.

رییس‌جمهور یمن یک‌مهره کثیف و خائن بود

عضو خبرگان رهبری بابیان اینکه رییس‌جمهور یمن یک‌مهره کثیف، خائن و دست پرورده استکبار جهانی بود، تأکید کرد: باید دست قاتل وی را بوسید چراکه گرایش خیانت‌آمیز رئیس‌جمهور مخلوع یمن به آل سعود و امارات برای همگان اثبات‌شده بود.

آیت‌الله شاهچراغی در دیگر بخش سخنان خود ضمن گرامیداشت روز دانشجو، بیان کرد: دانشجویان باید فضائل اخلاقی را در کنار عالم شدن داشته باشند تا بتوانند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مفید فایده باشند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنانشان تأکید دارند که بر سازندگی علمی، فکری و اخلاقی دانشجویان در محیط دانشگاه و همچنین کرسی‌های آزاداندیشی در محافل علمی مورد اهمیت هستند./977/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات