۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۴۲۲۴۶
نماینده مجلس:

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اقدامی احمقانه بود

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رییس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی کاری احمقانه بود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه تظاهرات ضدصهیونیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سخنان رییس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی کاری احمقانه و حماقت آمیز بود.

وی با بیان اینکه ترامپ بدون اخلاق و مطالعه و برخلاف امنیت ملی آمریکا گام برداشته است، گفت: در جهان اسلام مردم رژیم صهیونیستی را شناختند و همانطور که امام راحل فرمودند رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر جلوی این غده سرطانی گرفته نشود تمام شهرها را ویران می کند و همه را به کام مرگ می برد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هیچ قانونی ندارند و برای جان، مال و ناموس مردم احترامی قائل نمی شوند، تصریح کرد: این کار آمریکا و اسرائیل عاقبتی ندارد و به زودی نابود خواهند شد.

وی ادامه داد: با حضور مردم و ملت ها و با مقاومت به پیروزی می رسیم و چراغ سبزی که آل سعود به آمریکا و اسرائیل نشان داد در این اقدام ترامپ بی تاثیر نبوده است و آل سعود نیز عاقبت کار خود را خواهد دید.

گفتنی است؛ در پایان نمازجمعه مردم بیرجند همزمان با سراسر کشور در پاسخ به سخنان گستاخانه ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تظاهرت ضد صهیونیستی برپا کردند و مردم با شعارهای کوبنده خواستار توقف توطئه جدید بر علیه فلسطین شدند و از مسلمانان جهان خواستند با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه توطئه شوم و شیطانی ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را خنثی کنند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات