۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۲۴۵
امام جمعه موقت بوشهر:

امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی منزوی تر از هر زمانی شده اند

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی منزوی تر از هرزمانی هستند، گفت: در مساله اعلام به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس حتی کشورهای همسوی آمریکا هم در کنار آن قرار نگرفتند.
حجت الاسلام یوسف جمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر با محکوم کردن تصمیم رییس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام نشان از این دارد که آمریکا به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های مفتضحانه خود در مقابل جبهه مقاومت است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: امروز آمریکا به طور مفتضحانه ای در منطقه زمین گیر شده و به خوبی می داند که حرف او دیگر در منطقه خریداری ندارد و به اهداف مد نظرش دست پیدا نکرده است؛ آنها به دنبال سوریه ای بودند که حامی جبهه مقاومت نباشد اما سوریه مقاوم تری را امروز مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا عراقی را می خواستند که ابزار دست عربستان باشد اما در حال حاضر شاهد وحدت روز افزون در این کشور هستیم. در لبنان به دنبال آشوب بودند ولی عکس این قضیه صورت گرفت و همچنین به دنبال یمن تسلیم شده بودند اما امروز غیر از این اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی منزوی تر از هرزمانی هستند گفت: در مساله اعلام به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغال گر قدس حتی کشورهای همسوی آمریکا هم در کنار آن قرار نگرفتند.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه تردیدی نیست که فلسطین آزادی را خوهید دید تصریح کرد: رژیم اشغال گر قدس به زودی از بین خواهد رفت و فلسطین آزاد می شود.

وی به دلایل این اقدام رئیس جمهور آمریکا پرداخت و گفت: یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد تا ترامپ چنین تصمیمی را بگیرد چراغ سبز کشورهای مرتجع عربی بود؛ گرچه آنان در ظاهر با تصمیم رییس جمهور آمریکا مخالفت کردند اما بنا به گفته یکی از مقامات اسرائیل، ترامپ قبل از این تصمیم با یکی از سران کشورهای مرتجع(عربستان) در این باره مشورت گرفته بود.

امام جمعه موقت بوشهر تقدس زدایی از قدس را دیگر علت این تصمیم ترامپ دانست و بیان داشت: آنها می خواهند دامن این سرزمین را لکه دار کنند و با استقرار سفارت اسرائیل در بیت المقدس به مردم فلسطین فشار بیاورند.

حجت الاسلام جمالی جلب رضایت صهیونیستی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دیگر علت تصمیم ترامپ عنوان کرد.

وی به نتیجه و پیامد این تصمیم رییس جمهور آمریکا پرداخت و گفت: تقابل بین صهیونیست و مسلمانان، وحدت بیشتر بین حماس و فتح و دیگر احزاب فلسطین از مهمترین پیامدهای این تصمیم ترامپ بود و نشان داد طرح صلح و سازش نتیجه ای غیر از ذلت ندارد./833/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات