۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۴۲۲۳۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

آمریکا به دنبال امنیت پایدار رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تأکید بر این‌که قدس خط قرمز مسلمانان است، گفت: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی انتقال پایتخت به بیت‌المقدس تنها با هدف امنیت حداکثری برای این رژیم کودک‌کش است.
راهپیمایی ضدصهیونیستی

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمازگزاران مؤمن و متدین تبریز امروز پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور در خیابان‌های اطراف مصلای اعظم امام خمینی(ره) اقدام اخیر رژیم صهیونیستی انتقال پایتخت به بیت‌المقدس؛ قبله نخست مسلمانان را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در جمع مردم شرکت کننده در تظاهرات با تأکید بر این‌که آرمان آزادی قدس شریف با این اقدام سخیفانه تسریع خواهد یافت، اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان این‌که بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت امت اسلامی برای آزادی فلسطین و قدس شریف هستیم، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه به صورت هماهنگ و متحد عمل کرد و پاسخ قاطع دوباره به این اقدام سخیف ترامپ و رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که آمریکا به دنبال تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی است، افزود: اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس ناشی از عجز آنان در عرصه مقابله با جبهه مقاومت اسلامی بوده و اگر امت اسلامی واکنش جدی نشان ندهند؛ در حق ملت فلسطین خیانت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بسیاری از کشورهای غربی نیز نسبت به این اقدام آمریکایی صهیونیستی موضع‌گیری کرده‌اند، افزود: بی‌تفاوتی نسبت به آینده جهان اسلام و وضعیت برادران مسلمان از دیدگاه آموزه های اسلامی؛ جایز نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که قدس خط قرمز مسلمانان است، افزود: باید به این حقیقت مهم ایمان داشت؛ که تنها راه مقابله با سیاست‌های سلطه‌گرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها اتحاد مسلمانان و مقاومت است؛ از بلایی که بر سر مسلمانان می‌آید نشأت گرفته از عدم وحدت و اتحاد است.

گفتنی است، مردم تبریز در این تظاهرات خودجوش و مردمی با سر دادن شعارهایی از قبیل «مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و همچنین با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌هایی اقدام اخیر رژیم صهیونیستی انتقال پایتخت به بیت‌المقدس را محکوم کردند./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات