۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۴۲۲۳۵
پس از اقامه نماز جمعه؛

اهوازی ها شعار «القدس لنا» سر دادند

نمازگزاران اهوازی در هوای گردوغباری خوزستان در حمایت از قدس شریف راهپیمایی کردند.
راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از قدس شریف راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از قدس شریف راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از قدس شریف راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از قدس شریف راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از قدس شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از قدس شریف همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

این راهپیمایی که در زیر هوای خاک آلود برگزار شد،‌ از مصلای امام خمینی(ره) تا چهارراه آبادان ادامه داشت و معترضان اهوازی به سیاست های ترامپ، با مشت گره کرده فریاد القدس لنا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ایادی شان را سر داده و سکوت حکام عربی را خیانت به بیت المقدس و ملت فلسطین عنوان کردند.

حاضران در راهپیمایی با آتش زدن پرچم های رژیم صهیونیستی و آمریکا اقدام دولت آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به‌عنوان پایتخت رژیم منفور را محکوم کرده و اتحاد مسلمانان در برابر چنین عمل ناپسندی را خواستار شدند.

قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی و طنین انداز شدن شعار حسینی «هیهات منا الذله» خاتمه دهنده راهپیمایی حمایت از قدس شریف و همراهی با مقاومت فلسطین است.

لازم به ذکر است، در سراسر خوزستان با وجود شرایط نامساعد جوی مردم پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از قدس راهپیمایی کردند./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات