۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۴۲۲۳۲
امام جمعه همدان:

وحدت مسلمانان سبب نابودی استکبار می شود

آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت وحدت میان مسلمانان، گفت: دوست و دشمن به جایگاه اثرگذار ایران اذعان دارند و در مسائل منطقه اعم از دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله جوانان غیور ملت ایران این واقعیت را به اثبات رساندند.
طه محمدی نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اهمیت مقابله مسلمانان با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: قرار دادن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مساله ای است که به دلیل عجز و ناتوانی از آنها صادر شده است.

وی در ادامه ابراز داشت: تا زمانی که مقاومت در جامعه وجود داشته باشد استکبار هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و این مساله در رفتارهای مختلف آمریکا در ادوار مختلف قابل بررسی است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد:‌ اگر ملت های مسلمان با هم متحد بودند هیچ زمانی استکبار به خود اجازه نمی داد که در برابر مسلمانان قد علم کرده و این تصمیم نابخردانه را اتخاذ کند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت وحدت میان مسلمانان گفت: دوست و دشمن به جایگاه اثرگذار ایران اذعان دارند و در مسائل منطقه اعم از دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله جوانان غیور ملت ایران این واقعیت را به اثبات رساندند.

وی در ادامه ابراز داشت:‌ انسان شیعه به دلیل این که پیرو اهل بیت است باید آینه تمام نمای فضائل اهل بیت باشد و تا زمانی که به امامت و ولایت تمسک کند هیچ کس جرات تعدی به او را ندارد.

امام جمعه همدان با بان اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز تصریح کرد: همه افراد مومن و انقلابی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مبانی دینی و اعتقادی جامعه را استوار کنند.

وی در پایان با اشاره به دروغ پراکنی و هجمهه ای دشمنان علیه اعتقادات مردم اظهار داشت: امروز فضای مجازی عرصه ای برای دامن زدن به بازار حاشیه ها شده است و برخی با ترویج شبهات و شایعات اعتقادی به دنبال منحرف کردن مردم هستند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات