۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۴۲۲۲۴
امام جمعه بیرجند:

معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی فتنه جدید ترامپ است

امام جمعه بیرجند گفت: پس از نابودی داعش از سوی رزمندگان بلافاصله ترامپ فتنه جدید را صورت داد و بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کرد.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در آیین خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره اینکه کشور و خراسان جنوبی دچار کم بارانی است، اظهار داشت: در این راستا توصیه می‌شود نماز طلب باران اقامه شود.

وی با بیان اینکه آنچه در سال ها از علت خشکیدن قنوات، چاه ها و بند آمدن چشمه آسمان ذکر شده گناه است، افزود: زلزله غرب کشور و خشکسالی شرق کشور همه یک تلنگر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جاهل حق و حقیقت را خوب می فهمد اما انکار می کند، خاطرنشان کرد: درحالی که در باطن دل، به این حق یقین دارد و فرق بین رهبر انقلاب و ترامپ را می داند اما به دنبال چپاول حق دیگران هستند و این ها بهانه است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه خداوند می فرماید تشخیص حق و باطل بسیار ساده است، یادآور شد: تمام بدبختی های ما از ظلم است و باید این بیماری ها را از خود دور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: در دنیا اقوام، عقاید و جنایتکارانی وجود دارند اما در عین حال خداوند که خالق عالم است انگشت بر روی یهود گذاشته است و می فرماید دشمن شما مسلمانان یهودیان هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما بعد از 1400 سال مشاهده می کنیم یهود همین است افزود: ردپای کثیف آنان در همه جا وجود دارد و آنان بدترین نسبت هارا به پیامبران دادند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه همچنین در تعریف کتاب‌های الهی نیز دست یهودیان در کار است گفت: امروز بیش از صدها انجیل وجود دارد و این کار از سوی یهودیان انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه یهودیان با نفوذ در کشورها به اسم اسلام همه دنیا را برای مردم جهان به یک زندان تبدیل کردند، بیان کرد: به وجود آمدن داعش از سوی یهودیان بود که رزمندگان غیور اسلام آن ها را خواباندند.

وی با بیان اینکه آن ها امروز فتنه جدیدی را ایجاد کردند، تصریح کرد: پس از نابودی داعش از سوی رزمندگان بلافاصله فتنه جدید را ترامپ صورت داد و بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: در این راستا امروز کشورهای مسلمان و غیرمسلمان نسبت به یهود و اسرائیل اعتراض دارند و امید است طومار کثیف آن ها برافتد و کشور از دست آن ها راحت شود./۸۸۰/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات