۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۵۴۲۱۷۷
مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز مطرح کرد؛

نیاز شدید به دارو و پزشک در مناطق زلزله زده

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز با اشاره به سردی هوا در مناطق زلزله زده نیاز به پزشک و دارو را ضروری دانست.
حضور طلاب اهوازی در میان زلزله زدگان حضور طلاب اهوازی در میان زلزله زدگان حضور طلاب اهوازی در میان زلزله زدگان حضور طلاب اهوازی در میان زلزله زدگان  زلزله زدگان حضور طلاب اهوازی در میان زلزله زدگان

حجت الاسلام یوسف طرفی، مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در دومین روز حضور در مناطق زلزله زده ۴ روستا تحت پوشش قرار گرفته شد، ابراز داشت: قرار بر آن بود که در دومین روز حضور ۵ روستا را تحت پوشش دهیم اما به علت برف شدید و بسته شدن راه نتوانستیم به پنجمین روستا رسیده و ارائه خدمات داشته باشیم.

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز به کرمانشاه با بیان اینکه کمک های مردمی در روستاهای مسیر حرکت توزیع شد، خاطرنشان شد: در دومین روز حضور مواد غذایی، کنسرو، آب، لباس و نفت در میان زلزله زدگان توزیع شد و کادر پزشکی به معالجه بیماران پرداخت.

حجت الاسلام طرفی بیان داشت: طلاب و روحانیان با وجود باران شدید اما در روستاهای مشخص شده به همراه سه پزشک حضور یافتند و با ساکنان درد دل کرده و به یاری شتافته و با کودکان همبازی شدند.

وی با بیان اینکه ساکنان روستاهای محل مأموریت اهل حق هستند، عنوان داشت: زلزله زدگان با چادر زیر برف و باران زندگی می کنند و نیاز شدیدی به وسایل گرمایشی و کانکس، پتو و لباس های گرم مانند جوراب و کلاه و دستکش دارند.

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز با بیان اینکه امروز ۱۳ نفر با چهار نیسان و دو ون و سه روحانی عازم روستاهای ازگله شدند، افزود: قطعی برق معضل دیگر زلزله زدگان است ضمن اینکه برخی از خانواده ها با وجود نیاز شدید به وسایل خانگی از ورود به منازل اولیه شان ترس دارند.

حجت الاسلام طرفی با اشاره به اینکه مواد غذایی به اندازه کافی وجود دارد، گفت: نیاز به پزشک و دارو با توجه به سردی هوا و سرماخوردگی بسیاری از کودکان احساس می شود چنان که کمبود نیروی انسانی برای توزیع غذا وجود دارد./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات