۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۴۲۱۶۷
مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب خبر داد؛

آغاز بازسازی مدرسه علمیه سرپل ذهاب

مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب گفت: آوار برداری حوزه علمیه شروع شده و تمام تلاش بر این است که ساختمان جدید هرچه سریعتر بازسازی شده و بار دیگر شاهد حضور طلاب و روحانیان در ساختمان حوزه علمیه باشیم.
مدیر مدرسه علمیه سرپل ذهاب حوزه علمیه سرپل ذهاب

حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به وضعیت مدرسه پس از وقوع زلزله ابراز داشت: متاسفانه وقوع زلزله تلخ سرپل ذهاب بیش 70 درصد به حوزه علمیه خسارت وارد کرده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت بازسازی حوزه علمیه جهت برگزاری کلاسهای آموزشی و درسی طلاب اندیشیده شده است.

وی در ادامه بیان داشت: حضور گروه های جهادی و طلاب در مدرسه به روند بازسازی این مدرسه تسریع بخشیده و این مکان را آماده شروع مباحث آموزشی می کند.

استاد حوزه علمیه گفت: آوار برداری حوزه علمیه شروع شده و تمام تلاش بر این است که ساختمان جدید هرچه سریعتر بازسازی شده و بار دیگر شاهد حضور طلاب و روحانیان در ساختمان حوزه علمیه باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی یادآور شد: طلاب با توجه به وقوع زلزله دست از تبلیغ و ترویج دین برنداشته و با حضور در میان مردم پاسخگوی شبهات دینی هستند.

مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب در پایان اظهار داشت: طلاب و روحانیان حوزه علمیه این شهرستان در کنار مردم هستند و افزون بر ارائه خدمات به خانواده های حادثه دیده به امداد رسانی در مناطق مخالف می پردازند.

گفتنی است زلزله 7.3 ریشتری 21 آبانماه خسارات گسترده ای به چهار مدرسه علمیه استان کرمانشاه وارد کرد./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات