۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۴۲۱۶۴
مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

آزادی کامل فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی آرمان امت اسلامی است

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با بیان این که بیت المقدس نخستین قبله و خط قرمز تمامی امت اسلامی است و تا ابد این مکان مقدس برای فلسطین و دنیای اسلام باقی خواهد ماند، گفت: قدس و آزادی کامل فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی آرمان امت اسلامی است.
مسجدالاقصی قدس شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مسجد ابوالفضل(ع) شهر ایلام اظهار داشت: سخنان رییس جمهور آمریکا اوج خصومت و دشمنی او را با مسلمانان جهان نشان داد.

وی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا با سخنان خود نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را تعجیل خواهد کرد و سبب اتحاد امت اسلامی برای ریشه کن ساختن این غده سرطانی در منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطرنشان کرد: بیت المقدس نخستین قبله و خط قرمز تمامی امت اسلامی است و تا ابد این مکان مقدس برای فلسطین و دنیای اسلام باقی خواهد ماند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: تمامی مسلمانان و حتی حق طلبان و آزادی جویان دنیا نسبت به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس شریف اعلام انزجار و تنفر کردند.

وی ادامه داد: سکوت بعضی از کشورهای عربی در مقابل این سخنان که کاملا ضد اسلامی بود غیر قابل درک است و نمی توان چیزی جز خیانت به دنیای اسلام از آن تعبیر کرد.

این مدرس حوزه با بیان اینکه فلسطین قطعا آزاد خواهد شد، گفت: نابودی کامل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بسیار نزدیک است و این سخنان سبب سرعت بخشیدن به اتحاد مسلمین برای نابودی این غده سرطانی می شود.

حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: ساده رد شدن از کنار این مساله جایز نیست زیرا قدس و آزادی کامل فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی آرمان امت اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: متاسفانه رژیم آل سعود، خود دست کمی از اسرائیل ندارد و جنایت های برابر با رژیم صهیونیستی در یمن انجام داده است.

وی اضافه کرد: سکوت و حتی دفاع از رژیم صهیونیستی بارها در سخنان دولتمردان آل سعود به ویژه ولی عهد خونخوار و جنایتکارش مشهود بوده که این کار جنایت و خیانتی نابخشودنی در دنیای اسلام است.

حجت الاسلام مرادبیگی در پایان گفت: ان شاء الله به زودی شاهد نابودی تمامی جنایتکاران و غاصبان دنیا خواهیم بود و تنها راه مبارزه با استکبار اتحاد و مقاومت است./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات