۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۴۲۱۵۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

۱۶ آذر سند استکبارستیزی دانشجویان است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دانشجویان همیشه در لحظات حساس عرصه مبارزه با طاغوت به میدان آمدند، گفت: ۱۶ آذر سند استکبار ستیزی مجموعه دانشگاهی کشور است.
سید محسن محمودی

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: 16 آذر یادآور روز پر خاطره ای برای دانشجویان است، در این روز عده ای از دانشجویان با تظاهرات و مبارزه علیه استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

وی اذعان کرد: این روز سند استکبار ستیزی مجموعه دانشگاهی کشور است و دانشجویان از این سند به خود می بالند چرا که همیشه بیدار و دشمن شناس بودند و در لحظات حساس عرصه مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی به میدان آمدند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر حفظ این سند پر افتخار از سوی دانشجویان خاطرنشان کرد: جوانان ما دارای بصیرت، روشن بینی و دشمن شناسی هستند اما لازم است تا دشمن را به روز بشناسند چرا که امروز بیش از پیش نیازمند بصیرت انقلابی هستیم و باید دانشجویان ما دشمنان خود و عوامل نفوذی را بهتر بشناسند.

وی ابراز کرد: از آنجا که نقش دانشگاه و قشر دانشجو در سرنوشت هر کشور دارای اهمیت فراوان است؛ دشمن سعی دارد تا در بدنه دانشگاه و در قالب استاد، دانشجو و تشکلهای دانشگاهی نفوذ کرده و در نهایت موج سواری و بهره برداری کند.

مبازه با استکبار برگرفته از قرآن است

امام جمعه موقت ورامین با عنوان اینکه دانشجو باید آزاد اندیش باشد، اضافه کرد: دانشجو باید همه تفکرات را بشناسد، همه حرفها را بشنود، در یک فضای درست و آزاد اندیشانه انتخاب صحیح داشته باشد و راه درست را از نادرست تشخیص دهد البته آنچه که در گذشته اتفاق افتاد هم سند همین حقیقت است.

وی تصریح کرد: امروز هم دانشجویان ما دشمن شناس هستند، مزدوران، نفوذی ها و فتنه انگیزان را می شناسند و باید همین روحیه را حفظ کنند به ویژه در شرایطی که دشمنی های آمریکا و اسرائیل علیه ارزش های ما رو به افزایش است و استکبار هیچ وقت دست از دشمنی با ما بر نمی دارد، البته ما هم نباید از مبارزه با آنها کوتاه بیاییم که این همان روح انقلاب و برگرفته از قرآن و اهل بیت پیامبر(ص) است.

حجت الاسلام محمودی در پایان با بیان اینکه باید در برابر دشمن ثابت قدم ایستاد، گفت: آمادگی همه جانبه برای مبارزه با استکبار جهانی لازمه پاسداری از کشور و ارزش های ملی و تداوم راه امام خمینی(ره) است./804/ت302/ب1

ارسال نظرات