۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۴۲۱۵۰
مدیر دانشگاه امیرالمومنین اهواز:

دانشگاه فضای ساختن نیروهای علمی و متعهد برای مقابله با جبهه استکبار است

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه فضای ساختن نیروهای علمی و متعهد برای مقابله با جبهه استکبار جهانی است تا این جبهه نتواند از طرق مختلفی مانند جنگ نرم وارد کشور ما شود.
سودانی

ناصر سودانی، مدیر دانشگاه امیرالمومنین اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک روز دانشجو و ایام هفته وحدت، اظهار داشت: دشمنان ما چندین سال هست که برای نابودی انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی و حتی هنری و رسانه ای تدارک خاصی دیده است.

مدیر دانشگاه امیرالمومنین اهواز با اشاره به رسالت دانشجو، افزود: رسالت مهم دانشجوی ما مقابله با این هجمه های متعدد دشمنان است و باید این هجمه ها را با بصیرت بالای خود خنثی کند.

این مقام مسؤول ابراز داشت: دانشجو باید در عرصه علمی در بالاترین سطح علم و آگاهی قرار بگیرد؛ زیرا دانشگاه یک فضای علم آموزی و دانش پروری است و دانشجو از لحاظ تراز علمی هراندازه که بالا باشد، همان اندازه نیز برای خود و جامعه مفید است.

نماینده پیشین مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امید را داریم که دانشجوهای عزیز و بصیر کشور ما بتوانند با توجه به اهداف بلند انقلاب اسلامی، در بحث پژوهش و تحقیق و بررسی های علمی و مهارت آموزی ها در سطح بالایی قرار بگیرند.

سودانی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه فضای تولید فکر است؛ در حقیقت دانشگاه فضای ساختن نیروهای علمی و متعهد برای مقابله با جبهه استکبار جهانی است تا این جبهه نتواند از طرق مختلفی مانند جنگ نرم وارد کشور ما شود.

وی درباره لزوم بصیرت افزایی دانشجویان در جامعه کنونی، ابراز داشت: نکته مهمی که دانشجویان ما در عصر حاضر به آن نیاز دارند، بصیرت افزایی نسبت به دشمنان است که رهبر معظم انقلاب همواره درباره این موضوع تاکید دارند و دانشجویان درباره مسائل جامعه و منطقه باید تاثیرگذار باشند.

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز در پایان با توصیه به قشر دانشجو، بیان داشت: دانشجو باید راه های نفوذ دشمن را در راه های مختلف سیاسی و اجتماعی بشناسد و این محقق نمی شود جز با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی؛ همچنین دانشجو باید در راستای هم افزایی توان و نیروی ملی و اقتدار ملی تلاش کند./۹۴۵۳/ت303/ب1

ارسال نظرات