۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۲۱۴۷
طی پیامی صورت گرفت؛

دعوت امام جمعه بیرجند از مردم برای حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مردم برای حضور در راهپیمایی محکومیت اظهارات اخیر سخیف رییس جمهور آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منفور و غاصب صهیونیستی، دعوت کرد.
مرگ بر آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند از مردم برای حضور در راهپیمایی محکومیت اظهارات اخیر سخیف رییس جمهور مستکبر آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منفور و غاصب صهیونیستی دعوت کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به شرح زیر است؛

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ» 

با عرض تبریک ایام میلاد مقدس حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع)

اما از سوی ظلم مضاعفی که بر مسلمانان می شود و بالاخص بر مردم فلسطین و اینکه اسلام دستور«لا تَظلِمونَ وَلا تُظلَمونَ» دارد. مسلم نسبت به آنچه که امروز مصیبت جدید مردم فلسطین و مسلمان جهان شده، تعدی و تجاوز با اعلام پایتختی قدس شریف برای عناصر کثیف و آلوده صهیونیست را مسلمانان بر نخواهند تافت.

متاسفانه با تمام تفرفه ای که میان مسلمانان انداخته اند این جریانات موجب هوشیاری جدید مسلمانان خواهد شد و ایجاد اتحاد خواهد کرد. 

مردم عزیز ایران اسلامی و مخصوصاً مردم آگاه، هوشیار و در صحنه خراسان جنوبی برای اعتراض به این ظلم به جامعه اسلامی و ظلم به اسلام و جامعه انسانی برای حضور در این اعتراض و راهپیمایی ضد این ظلم بزرگ، بیش از پیش حضور خواهند یافت.

امیدواریم که در حرکت اعتراض آمیز بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه مردم ما بیش از همیشه قدرت خود را به رخ دشمن نشان دهند.

خداوند بر توفیقاتتان بیافزاید.  السلام علیکم و الرحمه الله و برکاته./۸۸۰/د103/ب1

ارسال نظرات