۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۴۲۱۳۴
مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن مطرح کرد؛

«بهائیت» نقشه‌ای شوم علیه «مهدویت»

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه دشمنان، بهائیت را برای کمرنگ کردن مهدویت به وجود آوردند، گفت: یهودیان و صهیونیست ها درصدد تحریف اسلام به ویژه مهدویت از راه ترویج بهائیت هستند.
انتظار فرقه ضاله بهائیت

حجت الاسلام محسن عرفاتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حدیث «افضل الاعمال انتظار الفرج» گفت: در روایاتی نقل شده است که انتظار فرج از خود فرج نیز برتر است.

مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما ادامه داد: امام زمان(عج) حرکت بشریت را به سوی قرآن کریم و عترت بر می گردانند، به این صورت که قرآن کریم به صورت قانون مکتوب حکومت ایشان بوده و اهل بیت(ع) هم مفسران آن هستند.

رسالت پیامبر اکرم در دولت ظهور ثمره خواهد داد

وی با اشاره به اینکه حرکت امام زمان(عج) در امتداد رسالت پیامبر اکرم(ص) است، اظهار داشت: رسالت پیامبر اکرم(ص) در دولت ظهور ثمره خواهد داد.

حجت الاسلام عرفاتی فرهنگ انتظار را اینگونه توصیف کرد: فرهنگ انتظار یعنی اینکه ما نیز همانند انبیای الهی، نماز، سلوک و عبادات خودمان را تنها برای رضای خداوند متعال قرار دهیم؛ اگر همه امورمان برای خداوند باشد منتظر واقعی هستیم.

مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه منتظران باید به امام زمان(عج) تأسی کنند، ابراز داشت:‌ اگر عقاید، اخلاق و اعمالمان خالصانه صورت پذیرد، فرهنگ انتظار محقق می شود؛ به بیان دیگر فرهنگ انتظار در حقیقت به معنای خودسازی و آماده سازی جامعه برای درک ظهور است.

وی با بیان اینکه مکتب تشیع تنها مکتبی است که اتصال به عالم غیب دارد، عنوان کرد: شیعه به امام زمان(عج) امید دارد و این امید سرمایه ما است، اما دشمنان می خواهند این امید وجود نداشته باشد، برای همین به دنبال از بین بردن فرهنگ مهدویت در جامعه هستند.

دشمنان اسلام بهائیت را برای کمرنگ کردن مهدویت در جامعه به وجود آوردند

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام بهائیت را برای کمرنگ کردن مهدویت در جامعه به وجود آوردند، تصریح کرد: امروزه بزرگترین «NGO»ها برای بهائیت است؛ یهودیان و صهیونیست ها درصدد تحریف اسلام به ویژه مهدویت از طریق ترویج بهائیت هستند.

مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در پایان یادآور شد: در مقابل توطئه های دشمن برای حذف فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه، باید این فرهنگ ناب را تبیین کرده و ترویج دهیم./841/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات