۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۴۲۱۲۹

امام جمعه سابق مرند درگذشت

حجت الاسلام سیدمحمد فیض حسینی، از رزمندگان دوران دفاع مقدس و پدر دو شهید گرانقدر دار فانی را وداع گفت.
مرحوم فیض حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن، متدین و عالم‌پرور شهرستان مرند امروز از مقابل مسجد جامع در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سیدمحمد فیض حسینی، امام جمعه سابق مرند و پدر دو شهید گرانقدر انقلاب اسلامی شرکت کردند و سپس با این عالم وارسته در آرامستان باغ رضوان این شهر وداع کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی نیز در پیامی، درگذشت پدر گران‌قدر شهیدان فیض حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت ابو‌الشهیدین حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فیض حسینی امام جمعه موقت شهرستان مرند و پدر گرانقدر شهیدان معظم سید علی و سید حسن فیض حسینی  سبب تأثر و تألم فراوان گردید.

این اُسوه‌های صبر و مقاومت و مرد سینه ‌سوخته، با تربیت عاشورایی خود ، فرزندانی رشید و دلاور را تقدیم اسلام و انقلاب عزیز کرد که قطره‌ قطره‌ خونشان حافظ  امنیت و کیان ایران اسلامی است حال پس از سال‌ها فراق، به دو فرزند شهیدش پیوست.

این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزّز ایثارگران به‌ویژه به خانواده محترم شهیدان فیض حسینی صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن پدر فداکار علّو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم./935/د103/ب1

ارسال نظرات