۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۴۲۱۱۰
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی:

اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نشانه ضعف استکبار است

سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه تأکید کرد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی بیش از گذشته، با انزوا مواجه شده است و طرح انتقال پایتخت این رژیم جعلی، بدون تردید از موضع ضعف و استیصال آنان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفعتی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رفعتی سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در واکنش به توطئه استکبار برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی بیش از گذشته، نه تنها در منطقه بلکه در عرصه بین الملل با انزوا مواجه شده است و طرح انتقال پایتخت این رژیم جعلی، بدون تردید از موضع ضعف و استیصال آنان است.
وی ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این موضع آمریکا به نفع رژیم غاصب صهیونیستی گرفته شده است و در واقع، نشان از ضعف و استیصال این رژیم کودک کش دارد.

رییس شبکه جهانی ولایت، افزود: امروز آمریکا و همفکران آن، به دنبال تقویت روحیه رژیم صهیونیستی هستند، به همین جهت با طرح تعویض پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف به دنبال روحیه بخشی به این رژیم غاصب هستند.

وی با بیان اینکه اقدام امروز آمریکا، ناشی از ضعف و سرسپردگی برخی از کشورهای عربی منطقه است، ادامه داد: اینکه آمریکا، هر از گاهی دست به ایجاد اغتشاش در منطقه خاورمیانه می زند و در امور منطقه به انواع مختلف دخالت می کند، متأسفانه ناشی از ضعف و سرسپردگی برخی از دول عربی‌اسلامی منطقه است.

حجت الاسلام و المسلمین رفعتی، تصریح کرد: فتنه امروز آمریکایی‌صهیونیستی، فقط با وحدت امت اسلام و اقدامات یکپارچه دول اسلامی خنثی می شود، در غیر این‌صورت، این موضع‌گیری آمریکا و اقدامات نابخردانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، انتفاضه دیگری را رقم خواهد زد.

سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه، بیان داشت: ان‌شاءالله با این اقدام و فتنه آمریکایی‌صهیونیستی شاهد از بین رفتن این رژیم جعلی باشیم و این سرنگونی با عملیاتی ساختن این طرح، بدون تردید آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: حوزه های علمیه نیز ضمن محکوم کردن این طرح، از همه ملت های اسلامی می خواهیم، ضمن محکوم ساختن این فتنه جدید در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام، نشان دهند که مانند رژیم سعودی، نوکر و جیره‌خوار صهیونیست ها و استکبار جهانی نیستند؛ هر کشوری که مانند رژیم سعودی با این حرکت همراهی نکند، بدون تردید مطرود جهان اسلام است./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات