۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۴۲۱۰۸
به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی؛

کرسی تحلیل و تجلیل از مدیران فعال در شبکه های پیام رسان برگزار شد

کرسی تحلیل و تجلیل از مدیران فعال در شبکه های پیام رسان به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
تحلیل و تجلیل از مدیران فعال در شبکه‌های پیام‌رسان

به گزارش خبرگزری رسا، جلسه کرسی تجلیل و تحلیل مدیران شبکه های پیام رسان با حضور مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و ۳۵ نفر از مدیران کانال های پیام رسان تبلیغی، در راستای ارتقای دانش مبلغان و هم افزایی بیشتر دربرنامه ریزی هرچه بهتر تبلیغ در فضای مجازی و فضای شبکه های پیام رسان روز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ در اتاق جلسات معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین در این نشست گفت: فعالیت های تبلیغ نوین در راستای تولید و انتشار محتوای دینی فرهنگی در فضای مجازی بارقه امیدی در دل مسئولین انقلاب اسلامی و مدیران فضای مجازی کشور ایجاد کرده است.

وی افزود: ما امیدواریم مبلغان فضای مجازی با تولید و انتشار محتوای ناب و با کیفیت دینی فرهنگی تبلیغی در فضای مجازی بتوانند در روند بهبود فضای سایبر در کشورمان قدمی بردارند، اداره کل تبلیغ نوین هم در حد اختیارات و توان خود حمایت های لازم را برنامه ریزی کرده و انجام خواهد دارد.

جعفری در ادامه گفت: جلسات هم اندیشی باید بصورت مستمر ادامه داشته باشد تا در نتیجه آن محتوای با کیفیت و دقیق تری در فضای مجازی تولید کنیم.

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین اظهار داشت: یکی از دغدغه های مبلغان مجازی ، اقتصاد فرهنگ است که باید برای آن حتما برنامه ریزی داشته باشیم و فعالیت های فرهنگی و تبلیغ در فضای مجازی باید به سمت خودکفایی حرکت نماید.
وی در ادامه تاکید کرد: امروز مراکز رشد به مقوله اقتصاد فرهنگ نگاه جدی دارند و مبلغان مجازی باید با این فضا بیشتر آشنا شوند. بحث مراکز شتابدهی و استارتاپ ها در فضای مجازی در حال پیگیری است و امروز شاهدیم که فضای مجازی بعنوان یک منبع اقتصادی سرشار و سرمایه عظیمی است که مرکز رسانه های دیجیتال هم پیش بینی های بلندی برای این موضوع دارد.

در ادامه حجت الاسلام ملکی با تشکر از حضور پر رنگ مبلغان شبکه های پیام رسان افزود: به جهت ارتقای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی و تاثیر گذاری بیشتر آن باید با وحدت و برنامه ریزی دقیق کار کنیم.

وی کار گروهی را رمز موفقیت در تبلیغ مجازی دانست و تاکید کرد: اگر می خواهیم تبلیغ موفق ، مستمر و پایدار در فضای مجازی داشته باشیم باید فعالیت تبلیغ مجازی را بصورت گروهی انجام دهیم.در ابتدا کارشناس شبکه های پیام رسان اداره تبلیغ مجازی، توضیحاتی در مورد کلیات اصول فعالیت در فضای شبکه های پیام رسان ارائه نمود و ضمن آن ترفند هایی را برای داشتن کانالی پویا و موفق به مبلغان شبکه های پیام رسان توصیه کرد.

وی  بهترین روش برای داشتن کانال موفق در شبکه های پیام رسان را فعالیت تبلیغی منظم و انتشار مطالب تبلیغی در ساعات پربازدید این شبکه ها بیان کرد و افزود: شرکت در تبادلات و تبلیغات گروهی و انتشار بنر های تبلیغی می تواند در داشتن کانالی موفق به مبلغان شبکه های پیام رسان کمک کند.

همچنین حجت الاسلام رضا مدبری فرد به عنوان مبلغ برتر این دوره معرفی شده و ضمن سخنانی به بیان راه های موفقیت خویش در عرصه تبلیغ در شبکه های پیام رسان پرداخته و ابراز داشت: فعالیت در شبکه های پیام رسان اگر بصورت تخصصی و در موضوع مشخص باشد تاثیر گذاری بیشتری روی مخاطب خواهد داشت.

وی گفت: در کانال یک مربی که کانال برتر این دوره شناخته شده است، محتواهای کاربردی فرهنگی تبلیغی مدارس و مساجد که نیاز واقعی یک مبلغ دانش آموزی و معلم و مربی تربیتی و حتی والدین می باشد بارگزاری شده است.

مدبری فرد اظهار داشت: مهمترین دلیل موفقیت این کانال تخصصی بودن و کاربردی بودن محتوا است و تبادل و تبلیغ و معرفی کانال در شبکه های دیگر در زمینه جذب مخاطب تاثیر زیادی روی موفقیت کار تبلیغی در این کانال داشته است.

در انتهای این جلسه نیز در راستای حمایت های مادی و معنوی از مبلغان مجازی و تشویق دیگر مبلغان در جهت تبلیغ در فضای مجازی، از زحمات مبلغ برتر شبکه های پیام رسان، حجت الاسلام رضا مدبری فرد ، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ، توسط مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین قدردانی شد./۹۲۰۱۰۳/ی

ارسال نظرات