۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۴۲۰۹۶
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ازنا خبر داد؛

اعزام خواهران مبلغ به اردوی راهیان نور

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به نقش تربیتی اردوی راهیان نور، گفت: با توجه به اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب ۷ نفر از طلاب مبلغ برای تبیین و ترویج ارزش ها بین نسل نو به این اردو اعزام شده اند.
اردوی راهیان نور طلاب خواهر

ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور بیان داشت: جمعی از طلاب این مدرسه نیز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از بین طلاب مدرسه علمیه نجمیه ازنا هفت طلبه مبلغ به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، افزود: حضور طلاب مبلغ امری مهم در راستای روایت دوران جنگ است.

اشکشی تبلیغ خواهران طلبه در مناطق عملیاتی و بین کاروان های راهیان نور را بسیار مؤثر خواند و عنوان داشت: تبلیغ چهره به چهره و حضور در این مناطق موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می شود.

وی اظهار داشت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن اردوی راهیان نور که نقش تربیتی بسزایی دارد، هماهنگی لازم با بسیج دانش آموزی و معاونت فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا صورت گرفته است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا خاطرنشان کرد: طلاب مبلغ پیش از اعزام به مناطق عملیاتی راهکارهای جذب دانش آموزان، توجه به سن مخاطب و دوره های روایت گری را فرا گرفته اند.

اشکشی ابراز امیدواری کرد که در سایه تربیت نسلی انقلابی و مؤمن و الگو گیری از راه و منش شهدا بتوان در رشد و تعالی جامعه نقش آفرین و زمینه ساز ارتقای معنویت در جامعه شد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات