۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۴۲۰۹۴
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر مطرح کرد؛

ضرورت ترویج ارزش های دینی و ارتقای معنویت برای تربیت نسلی مؤمن و انقلابی

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج ارزش های دینی و ارتقای معنویت برای تربیت نسلی مؤمن و انقلابی، گفت: با توجه به اینکه بیشتر هجمه ها نسل نو و بانوان را هدف قرار داده است، با روشنگری در جامعه می توان بسیاری از توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی ساخت.
تبلیغ دین

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت خواهران طلبه این مدرسه در حلقات صالحین اشاره و بیان داشت: نقش تبلیغی مبلغان طلبه در جمع بانوان جامعه بسیار تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان افزود: بیشتر آسیب ها و هجمه های فرهنگی متوجه نسل جوان و نوجوان و قشر بانوان است و در این راستا روشنگری بین این قشر ضرورتی انکارناپذیر است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با اشاره به فعالیت خواهران مبلغ در حلقات صالحین بسیج ادامه داد: طلاب مبلغ ما در این حلقات صالحین به عنوان سرگروه، مربی و سرمربی در پایگاه های شهرستان فعالیت دارند.

وی در ادامه یادآور شد: فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ با محوریت تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی، الگوی مصرف، توجه به تولیدات داخلی، مدیریت اقتصادی، تربیت صحیح فرزندان، هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی و دیگر موضوعات برگزار می شود.

شاهوردی با بیان اینکه کلاس های حلقات صالحین به مدت یک روز در هفته برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها آشنا سازی بیشتر طلاب مبلغ با موضوعات تبلیغی است که با حضور اساتید حوزه برگزار می شود.

وی با یادآوری به اینکه مسجد، روحانیت و بسیج محور فعالیت مربیان و استادیاران حلقات صالحین است، عنوان داشت: استفاده از ظرفیت مساجد و توان تبلیغی روحانیت و مبلغان در موفقیت برنامه های حلقات صالحین نقش آفرین است./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات