۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۴۲۰۸۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

ایران اسلامی همواره در صف اول مبارزه با استکبار بوده است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: قدرت ایران اسلامی در خاورمیانه و منطقه قدرتی بلامنازع است و هیچگاه هیچ قدرتی نمی تواند نقش سازنده و مؤثر ایران را در خاورمیانه نادیده بگیرد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در مسجد جامع شهر ایلام اظهار داشت: پیشرفت های نظام اسلامی ایران در خاورمیانه سبب خشمگین شدن نظام سلطه شده است.

وی افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان برای ضربه زدن به نظام لحظه ای بیکار ننشسته اند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: قدرت ایران اسلامی در خاورمیانه و منطقه قدرتی بلامنازع است و هیچگاه هیچ قدرتی نمی تواند نقش سازنده و موثر ایران را در خاورمیانه نادیده بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در صف اول مبارزه با ظلم و استکبار بوده است و بنا به گفته امام راحل تا ظلم وجود دارد مبارزه هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: نظام سلطه با ساختن گروهک های تکفیری برای خاموش کردن موج بیداری اسلامی و همچنین ایجاد موج اسلام هراسی در دنیا دو هدف اصلی داشتند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه هدف اول آنها نشان دادن خود به عنوان مبارزه با تروریست در دید عمومی جهان بود، گفت: نظام سلطه تنها شعار مبارزه با تروریست را سر می دادند ولی در عمل با حمایت های اطلاعاتی و تسلیحاتی از آنها حامی این گروهک های ضد بشری بودند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: هدف دومی که آنها دنبال می کردند تضعیف جبهه مقاومت جهت ایجاد امنیت برای رژیم نامشروع اسرائیل در منطقه بود.

وی اضافه کرد: جوانان و رزمندگان مقاومت با روحیه حسینی در مقابل آنها ایستادند و تمامی نقشه های شوم نظام سلطه را خنثی کردند و گروهک تکفیری و ضد بشری داعش را برای همیشه به زباله دان تاریخ انداختند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: تمامی اهداف آمریکا و استکبار جهانی ایجاد امنیت برای این رژیم کودکش و خونخوار صهیونیستی است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: متاسفانه کشورهای مرتجع خلیج فارس که سراسر ساختار آنها آمریکایی و اسرائیلی است و در رأس همه، خاندان فاسد آل سعود با سکوت در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت را به امت اسلامی انجام داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: خاندان فاسد آل سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند و پادشاهی محمد بن سلمان آغاز پایان این خاندان خائن و فاسد خواهد بود./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات