۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۰۸۵
پس از اقامه نماز جمعه؛

راهپیمایی مردم خوزستان در حمایت از قدس شریف برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه اتحاد جهان اسلام بزرگترین رویداد آینده تاریخ بشریت است، گفت: مردم خوزستان فردا پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار خواهند کرد.
برگزاری نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آیه «سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ» اظهار داشت: تسلیت خود را خدمت ملت ایران و مقام معظم رهبری به خاطر تصمیم ناشیانه و ابلهانه رییس جمهور آمریکا در نامیدن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به آن عرض می کنم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه قدس قبله نخست مسلمانان و فلسطین پاره تن اسلام و مرکز پیامبر خیز جهان بشریت است، افزود: قدس از پاک ترین و نورانی ترین قطعات کره خاکی در نزد خداوند متعال است و تصمیم اخیر رییس جمهور آمریکا نگرانی شدید جهان اسلام را به دنبال دارد.

این مقام مسؤول بیان کرد: تصمیم ترامپ در تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب افزون بر نادیده شدن مبارزه ۶۰ ساله جهان اسلام و مجاهدان فلسطینی و ۴۰ ساله دوران انقلاب اسلامی در حمایت از قدس دل مسلمانان، مراجع تقلید و علما و علاقه مندان به قدس را جریحه دار و محزون کرد.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه امام راحل در سخنرانی هایشان اتحاد جهان اسلام را عامل نابودی صهیونیسم معرفی کرده است، تصریح کرد: تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم منفور صهیونیستی نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است و در حقیقت چنین اقدامی زمینه ساز فرمایش امام امت و رهبری در رابطه با آزادسازی قدس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اتحاد جهان اسلام نخستین ثمره چنین اقدامی است، خاطرنشان شد: مسلمانان با وجود اختلاف رنگ، زبان و قومیت یکپارچه فریاد قدس و آزادی آن را سر خواهند داد و فرمایش رهبری بر نبود رژیم صهیونیستی تا ۲۰ سال آینده در نقشه جغرافیایی در حال تحقق یافتن است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب را نشان دهنده عجز و ناتوانی استکبار و صهیونیسم اعلام کرد و گفت: خروجی چنین اقدامی وحدت جهان اسلام است.

این مقام مسؤول ادامه داد: استکبار تلاش دارد تا شکست رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود در عراق، سوریه و یمن را به نحوی تحت شعاع قرار دهد؛ از این رو رییس جمهور آمریکا تصمیم ذلیلانه و عاجزانه و خلاف عرف بین المللی تعیین قدس برای پایتختی رژیم غاصب را اعلام کرد که مورد اعتراض سران کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی، سازمان ملل و جهان اسلام قرار گرفت.

حجت الاسلام سپهر افزود: آینده از اسلام است و اتحاد جهان اسلام بزرگترین رویداد آینده تاریخ بشریت خواهد بود که چنین اتحادی زمینه ساز نابودی آمریکا و صهیونیسم است و امروزه با چنین اقدامی فرعون بودن آمریکا برای جهانیان اثبات شد.

وی ترامپ را فرعون ابله و دردسرساز برای جهان اسلام نامید و گفت: دنیا بداند هر گونه هرج و مرج و خونریزی ناشی از چنین اقدامی متوجه آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: فردا پس از اقامه نمازجمعه در اهواز راهپیمایی محکومیت اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را از مصلا تا چهارراه آبادان خواهیم داشت که افزون بر اعلام انزجار همراهی با مسلمانان مظلوم قدس، حمایت از قدس شریف به عنوان پایتخت جهان اسلام را شعار خواهیم داد.

این مقام مسؤول از عموم مردم خوزستان و اهواز برای شرکت در راهپیمایی دعوت به عمل آورد تا با این حضور و دفاع از قدس شریف، رییس جمهور آمریکا از تصمیم ابلهانه اش صرف نظر کند./۹۴۵۶/ت302/ب1

ارسال نظرات