۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۴۲۰۶۹
معاون فرهنگی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) خبرداد؛

اعزام ۸۰ طلبه خواهر به مناطق زلزله زده غرب کشور

حجت الاسلام رفیعی از اعزام ۸۰ طلبه خواهر به مناطق زلزله زده غرب کشور برای انجام مشاوره های دینی، گفت‌وگو و روان کاوی خبرداد.
علی محمد رفیعی مسؤول فرهنگی و روابط عمومی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)  مناطق زلزله زده کرمانشاه

حجت الاسلام علی‌محمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: خواهران بسیجی جهت شاد نمودن دل مردم زلزله زده در ایام میلاد نبی اکرم و فرزند ایشان حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت عملیات امدادی خود را با رمز یا حضرت خدیجه (س) آغاز خواهند کرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در ادامه ‌از اعزام بیش از هشتاد نفر از خواهران متخصص در امور مختلف دینی و پزشکی در قالب در گروهان امداد و نجات به مناطق زلزله زده غرب کشور خبرداد و اظهار داشت: این تعداد خواهر از سوی تیپ 83 امام صادق(ع) اعزام شده اند.

وی افزود: این کاروان که شامل  طلبه، پزشک، مشاور و روانپزشک می باشند به منظور امدادرسانی روحی، روانی و معنوی به بانوان زلزله زده  در کرمانشاه  اعزام شدند.

حجت الاسلام رفیعی با بیان این که عمده فعالیت این گروه در شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی معطوف بوده است، خاطرنشان کرد: این خواهران عمدتا مشاوره های دینی می دهند که از جامعه طلاب خواهر هستند و در ضمن کسانی که طلبه هستند عمل روانکاوی هم انجام می دهند.

وی عنوان داشت: خواهران اعزامی از تیپ امام صادق(ع) قم بیشتر در حال حاضر در قالب 10 گروه هشت نفره به روستاهای این دو شهرستان رفته اند و عمدتا فعالیت چهره به چهره انجام می دهند؛ البته از بسیج جامعه زنان و پزشکان نیز که در گروه های دیگری فعالیت می کنند، به کمک این خواهران آمده اند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در بخش پایانی این گفت‌وگو یادآور شد: در واقع باید گفت به همت قرارگاه امام رضا(ع)، همکاری اقشارمختلف بسیج و تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) تا به الان پنج دستگاه اتوبوس به کرمانشاه اعزام شدند که بیش از 180 نفر خواهر هستند./1330/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات