۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۴۲۰۶۵
آیت الله علما:

وکلا با تفکر خدمت به مردم و تلاش برای احیای حق، انجام تکلیف کنند

آیت الله علما با اشاره به اینکه وکلا باید با تفکر خدمت به مردم و تلاش برای احیای حق، انجام تکلیف کنند گفت: وکالت از ارکان مهم جامعه بوده و فعالیت در کسوت وکیل مستلزم کوشش و دقت و ظرافت بالایی است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست اعضای هیأت مدیره وکلای استان کرمانشاه ابراز داشت: وکالت از ارکان مهم جامعه بوده و فعالیت در کسوت وکیل مستلزم کوشش و دقت و ظرافت بالایی است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: وکالت شغلی بسیار مهم و حساس و مشکل است زیرا انسان باید هر زمان به فکر خدمت به مردم بوده و در راه انجام این خدمت، خداوند را حاضر و ناظر بر امور خویش بداند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر انسان خداوند را پشتوانه همه کارها و امورات خویش قرار دهد هیچگاه شکست نخواهد خورد.

آیت الله علما بیان داشت: اگر وکلا با تفکر خدمت به خداوند و خدمت به مردم و برای احیای حق و حقیقت گام بردارند نه تنها در کار خود شکست نمی خورند بلکه به تکلیف محوله خویش نیز به خوبی عمل می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره بر انجام تکلیف تأکید داشته و نتیجه هر کاری را در دستان خداوند متعال می دیدند.

نمیانده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: امام راحل تأکید داشتند که ما باید به تکلیف خویش عمل کنیم اما پیروزی و شکست هر جنگی در دست خداوند متعال است.

گفتنی است در پایان این نشست هیأت مدیره وکلای استان کرمانشاه به ارائه گزارش و بیان مشکلات وکلای استان پرداختند./857/پ202/ب1

ارسال نظرات