۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۴۲۰۶۴
پس از اقامه نماز جمعه؛

تظاهرات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در خراسان جنوبی برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: از تمامی مردم آزادی خواه استان خراسان جنوبی دعوت می شود در تظاهرات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی که همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستان های استان خراسان جنوبی برگزار می شود، شرکت کنند.
ملایی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اقدام اخیر رییس جمهور مستکبر آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منفور و غاصب صهیونیستی را اقدامی خصمانه از سوی آمریکا، اسرائیل و مستکبران عالم علیه مسلمانان دانست.

وی با محکوم کردن این اقدام ضد انسانی و ضد بشری، گفت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که در پیدا و پنهان هر توطئه و اقدامی بر علیه اسلام و مسلمانان به صورت پررنگ حضور دارند پس از اینکه مشاهده کردند نقشه جنگ و تفرقه مسلمانان از سوی فرزند خوانده آن ها، یعنی شجره خبیثه ملعونه داعش نقش بر آب شد توطئه بسیار خطرناک و جسارت بسیار بزرگی را به ساحت اسلام و مسلمانان با اعلام کردن قدس این پاره قلب و قبله اول مسلمانان، به عنوان پایتخت رژیم سفاک و غاصب اسرائیل، آغاز کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این گونه تصمیم گیری ها نشانه عجز و ناتوانی و شکست های پی در پی جبهه ظلم است، افزود: اهدافی را که این ظالمان در سر می پرورانند به لطف خدا و با حمایت آزادی خواهان عالم به گور خواهند برد و به زودی مسلمانان، محو و به زباله دان تاریخ پیوستن اسرائیل را به جهانیان اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: از تمامی مردم آزادی خواه استان خراسان جنوبی دعوت می شود درتظاهرات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی که همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستان های استان خراسان جنوبی فردا بعد از نماز جمعه برگزار می شود شرکت کنند.

وی ادامه داد: مردم با شرکت در این تظاهرات مواضع خویش را درمحکومیت توطئه رذیلانه اخیر شیطان بزرگ آمریکا علیه جهان اسلام در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان اعلام می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این تظاهرات در بیرجند، بعد از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه از جلوی درب ورودی مصلی المهدی(عج) به سمت پارک جنگلی برگزار خواهد شد./880/د103/ب1

ارسال نظرات