۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۴۲۰۳۲
مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز تشریح کرد؛

اقدامات طلاب در مناطق زلزله زده کرمانشاه

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز به مناطق زلزله زده کرمانشاه به تشریح اقدامات صورت گرفته طلاب به حادثه دیدگان پرداخت.
حضور طلبه های مدرسه علی بن ابی طالب اهواز در ازگله حضور طلبه های مدرسه علی بن ابی طالب اهواز در ازگله حضور طلبه های مدرسه علی بن ابی طالب اهواز در ازگله حضور طلبه های مدرسه علی بن ابی طالب اهواز در ازگله حضور طلبه های مدرسه علی بن ابی طالب اهواز در ازگله حضور طلبه های مدرسه علی بن ابی طالب اهواز در ازگله

حجت الاسلام یوسف طرفی، مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز به مناطق زلزله زده کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه نخستین روز حضور در مناطق زلزله زده را در کانون زلزله(ازگله) گذراندند، ابراز داشت: در این حضور چند ساعته چندین چادر برای زلزله زدگان نصب کردیم ضمن اینکه به تک تک خانواده های ساکن در چادرها غذا و آب معدنی، کنسرو، پتو، تشک و دیگر نیازهایی که از پیش اعلام شده بود، تحویل دادیم.

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز به مناطق زلزله زده کرمانشاه عنوان کرد: در مدت زمان حضور دو ون به همراه چهار نیسان نیازهای اساسی را در مناطق زلزله زده جابجا کردند که طلبه های مدرسه توزیع اقلام را انجام دادند.

حجت الاسلام طرفی با اشاره به اینکه به همراه هر گروه اعزامی مربی کودک و تیم پزشکی وجود دارد، خاطرنشان شد: در منطقه ای که وظیفه خدمت رسانی در آن به طلاب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب محول شده است ۲۸۰ نفر از برادران اهل تسنن حضور دارند که برخوردی بسیار مهربانانه و غیرقابل توصیف با طلاب و روحانیان داشتند.

وی به درد دل های ساکنان بومی با طلبه ها اشاره کرد و گفت: طلبه ها عرض کردند که درس حوزه و خانواده را در راستای خدمت رسانی و ملاقات با شما ترک کرده اند که در این باره ساکنان بسیار سپاسگزار بودند.

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز به مناطق زلزله زده کرمانشاه با بیان اینکه ۷ طلبه و روحانی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند، اظهار داشت: سه روحانی گروه کارهای مشاوره ای و تبلیغی را برای زلزله زدگان انجام دادند.

حجت الاسلام طرفی افزود: اصلی ترین خواسته زلزله زدگان کانکس است و در این میان طلبه ها برای کاهش دردها و دلجویی به زلزله زدگان با کودکان همبازی شده و اسباب بازی های ارسالی را در میان آنها تقسیم کردند.

وی با بیان اینکه طلبه ها در قالب قرار گاه امام رضا (ع) به مناطق اعزام می شوند، خاطرنشان شد: این قرارگاه محل توزیع خدمات به مناطق زلزله زدگان است که برای هر روستا چهار نیسان به همراه دو ون در کنار نیروی انسانی ارسال می کند.

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز به مناطق زلزله زده کرمانشاه با بیان اینکه خادمین از صبح تا شب در محل هدف حضور خواهند داشت، گفت: از نکات جالب آن است که ساکنان با دیدن سربند بچه هایی که عبارت یا علی بر آن نوشته شده بود به هنگام دریافت اقلام یا علی می گفتند./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات