۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۲۰۲۷
امام جمعه واوان:

حضور نیروهای انقلابی در مناطق زلزله زده روحیه جهادی را به نسل جوان انتقال می دهد

امام جمعه واوان با اشاره به حضور نیروهای انقلابی و مردمی در مناطق زلزله زده، گفت: حضور نیروهای انقلابی در مناطق زلزله زده روحیه جهادی و شهدایی را به نسل جوان و نوجوان انتقال می دهد.
امام جمعه واوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان عصر امروز در مراسم جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق در روستای شنقال از توابع شهرستان سرپل ذهاب ابراز داشت: خوشبختانه حضور پررنگ نیروهای خودجوش مردمی و انقلابی بازسازی مناطق آسیب دیده را تسریع می بخشد.

امام جمعه شهرستان واوان در این مراسم تصریح کرد: هفته وحدت نماد برادری و وحدت میان مسلمانان است، این ایام محبت میان مسلمانان را دوچندان می کند.

وی در ادامه مطرح کرد: پیامبر اکرم (ص) پیام آور مهربانی و همدلی میان مسلمانان است، خوشبختانه پیروان مکتب رسول اکرم (ص) در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب مشهود و قابلبیان هستند.

حجت الاسلام محمدی تأکید کرد: شیعه و سنی در کنار یکدیگر به خدمات رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده پرداخته و اینگونه وحدت و برادری خویش را تحکیم می بخشند.

امام جمعه شهرستان واوان گفت: حضور نیروهای مردمی و خودجوش در کنار مردم این منطقه آرامش و اطمینان خاطر را به این عزیزان بخشیده و عزم آنها را برای تحمل مشکلات جزم خواهد کرد.

وی یادآور شد: حضور نیروهای انقلابی در شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای دور افتاده زلزله زده روحیه جهادی و شهدایی آنها را به نسل جوان و نوجوان انتقال می دهد.

حجت الاسلام محمدی در پایان تأکید کرد: ناتوی فرهنگی دشمنان وحدت و برادری مسلمانان را هدف قرار داده بنابراین باید اتحاد و همبستگی فعلی را تقویت بخشیده تا بتوان پوزه دشمنان را به خاک مالید.

گفتنی است حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرستان واوان در پایان این مراسم از اقدامات نیروهای انقلابی و مردمی در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرد./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات