۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴
کد خبر: ۵۴۱۸۹۷
حاجی زاده تشریح کرد؛

نقش بی بدیل بانیان در توسعه کمی و کیفی مسجد جمکران

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با اشاره به بهره گیری از کمک خیرین در بخش های مختلف اجتماعی و زیرساختی این مسجد، گفت: توسعه های کمی و کیفی مسجد جمکران با کمک های بانیان انجام شده است.
احمد حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد حاجی زاده در همایش «باران فیروزه ای» که جهت تجلیل بانیان و خیرین مسجد مقدس جمکران در ساختمان 313 این مسجد مقدس برگزار شد، گفت: این مجلس بسیار مبارک است چون از یک طرف در شب ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) است و از بعد مکانی نیز در محلی قدسی حضور دارید.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: فقر معنویت یکی از خلأهای جامعه است و سالانه بیش از 20 میلیون نفر در این مسجد مقدس حضور پیدا می کنند؛ در این جمع بهترین افراد حضور دارند چرا که شما نماینده هزاران نفر از بانیان و خیرین مسجد مقدس جمکران هستید و میدانید که توفیق عبادت، رزق است.

وی با تأکید بر اینکه در همه مجالس باید از شهدای انقلاب و اسلام یاد کنیم، ابراز داشت: ما مدیون شهدا هستیم و هر چه از عزت در این کشور داریم از جانفشانی شهدای والا مقام اسلام است.

حاجی زاده تصریح کرد: پولی که برای امر خیر، خرج و نذر می شود، عنایت اهل بیت(ع) و خداوند است و اگر پولی شبهه و مشکل داشته باشد، بدون شک وارد چنین مجرایی نمی شود.

وی ادامه داد: هر یک از بانیان و خیرین مسجد مقدس جمکران به عنوان یک خادم افتخاری این مکان مقدس به حساب می آیند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: ما برای تأمین حداقل های نیاز زائران مسجد مقدس جمکران دچار مشکلات متعدد بودیم که با کمک های شما خیرین بزرگوار، بسیاری از این مشکلات را برطرف کردیم.

وی به وجود 7 خودرو برای حمل و نقل زائران در این مسجد مقدس اشاره کرد و گفت: در مهمانسرای مسجد مقدس جمکران نیز 9 وعده غذا در هفته پخته می شود و 88 درصد آن برای زائران و خادمان افتخاری است.

حاجی زاده بیان داشت: دارالشفای مسجد مقدس جمکران با کمک بانیان خیر بازسازی و تجهیز شد و امروز خدمات زیادی را به زائران و مجاوران این مسجد مقدس ارائه می دهد.

وی در پایان سخنان خود به بهره گیری از کمک خیرین در بخش های مختلف اجتماعی و زیرساختی جمکران اشاره و تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز برنامه ها از نظر کیفی بسیار متحول شده و تمام هزینه های آن را بانیان و خیرین پرداخت کرده اند./۸۴۰/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات