۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۴۱۸۸۲
امام جمعه اندیمشک مطرح کرد؛

ضرورت آموزش اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به اقشار جامعه

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک بر احیا و آموزش این فریضه الهی در میان اقشار و سطوح جامعه تاکید کرد.
اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه بررسی عملکرد فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک، به ریاست حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه این شهرستان و فرماندار جمعی از مسؤولان امروز سه شنبه 14 آذرماه در دفتر امام جمعه اندیمشک برگزار شد.

امام جمعه اندیمشک در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) درباره اهمیت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از فرائض مهم الهی محسوب می شود و انتظار می رود در جامعه به این مقوله توجه زیادی شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک در ادامه ابراز داشت: درباره امر به معروف و نهی از منکر، می طلبد که ارگان ها و سازمان های مرتبط این فریضه را برای آحاد متخلف مردم در تمامی سطوح آموزش دهند تا فرهنگ سازی خوبی در این زمینه در جامعه صورت گیرد.

حجت الاسلام حسینی نوری بیان داشت: تشکیل گروه های طلایه داران در تمامی سطوح جامعه و تاسیس شعبه امر به معروف و نهی از منکر در دادگاه از ضرورت های این فریضه الهی به منظور احیای آن در جامعه است.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری کلاس های اخلاق برای مدیران ادارات و سازمان ها در شهرستان از دیگر اقدامات احیا کننده فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک اظهار داشت: تلاش و برنامه ریزی به منظور نهادینه کردن و فرهنگ سازی امربه معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و بهره بردن از افراد مؤمن، متدین، دلسوز و با انگیزه برای احیای این فریضه، یک ضرورت است.

رییس پیشین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز تصریح کرد: راه اندازی و فعال کردن ساختار اداری معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به منظور اجرای وظایف محوله در برابر قانون است.

امام جمعه اندیمشک بیان داشت: انجام اقدامات فرهنگی آموزشی، فضاسازی محیطی پوستر و غیره و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف باید اولویت کار ما باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک گفت: پیگیری مصوبات جلسات برگزار شده در خصوص فعالیت های ستاد از سوی مراجع ذی ربط باید به سرعت اعلام شود.

حجت الاسلام حسینی نوری بیان داشت: تلاش و برنامه ریزی شایسته در راستای فعالیت های ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با محوریت برنامه های ارسالی از استان است.

وی در پایان تصریح کرد: تعامل و ارتباط مستمر با مسؤولان فرهنگی شهرستان ادارات سازمان ها در خصوص استفاده از فضای مجازی در راستای ترویج فریضتین امربه معروف و نهی از منکر باید اولویت کاری ما باشد./۹۴۵۳/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات