۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۴۱۸۷۳
همزمان با هفتۀ وحدت؛

نمایشگاه کتاب وحدت در کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس‌رضوی برپا شد

همزمان با هفته وحدت، کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس‌رضوی مجموعه‌ای از کتب خود را با موضوع وحدت و تقریب مذاهب اسلامی به نمایش گذاشت.
کتابخانه مرکزی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، موزه‌ها و مرکزاسناد آستان‌قدس‌رضوی، همزمان با آغاز هفتۀ وحدت، نمایشگاهی از کتب چاپی با موضوعاتی متنوع در حوزۀ وحدت و تقریب مذاهب در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برپا شد.

کارشناس نمایشگاه‌های این سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از کتب موجود در این کتابخانه در موضوعات وحدت و تقریب مذاهب اسلامی، بیداری اسلامی و مواجهه با اختلافات، پیشوایان و طلایه‌داران تقریب، تنوع مذهبی و فرقه‌گرایی، بنیادگرایی اسلامی، همه‌گرایی در اسلام، جنبش‌های اسلامی معاصر و... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

حسین مخبر، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مخاطبان با کتب جدید و قدیم در این حوزه اعلام کرد و گفت: برخی از این کتب، مجموعه مقالات برگزیده را در برمی‌گیرد و برخی به قلم علما و بزرگان اسلامی است که در 6 ویترین به نمایش درآمده است.

گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند در طول هفتۀ وحدت، از ساعت 7 تا 19 با مراجعه به کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس‌رضوی، از این نمایشگاه بازدید کنند./934/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات