۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۴۱۸۳۷
دبیر اتاق تبلیغ خراسان:

ویژه نامه تبلیغی منادیان وحدت و هدایت منتشر شد

حجت الاسلام مشیری از انتشار ویژه نامه تبلیغی منادیان وحدت و هدایت ویژه میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) از سوی کارگروه تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.
حجت الاسلام مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از انتشار ویژه نامه  تبلیغی منادیان وحدت و هدایت برای ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام و رییس مذهب تشییع امام صادق(ع) گفت که از سوی کارگروه تدوین و تهیه محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان جهت ارائه به مبلغان و علاقه مندان به مطالب مستند مذهبی آماده شده است.

وی گفت: موضوعات این ویژه نامه عناوینی همچون پیامبراعظم(ص) و اهل بیت(ع) در قرآن کریم، عبادت و بندگی پیامبر اسلام قبل از بعثت، ویژگی های اخلاقی پیامبر پیش از اسلام، پیامبراسلام(ص) در دوران قبل از بعثت از چه آیینی پیروی می کرد، سرگذشت یک مسلمان قبل از اسلام و پیامبر امی، است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: عنوان های فلسفه بعثت انبیا و رازهای نیازمندی جامعه به آن، انقلاب ارزش‏ها در پرتو ظهور اسلام، خانواده خوشبخت، وحدت مهم ترین پیام اسلام به مسلمانان است، اتحاد اسلامی و اوصاف مشترک پیامبر(ص) و امام زمان(عج) هم در این ویژه نامه کار شده است.

وی گفت: در کنار مطلب واکنش مفتی مصر به حرام خواندن جشن میلاد پیامبر که گفته برگزاری این جشن مستحب و مشروع است، عناوین منشور امام صادق‏ علیه‏ السلام به مبلغان، جایگاه علمی امام صادق علیه السلام، مهم‌ترین ویژگی های مسؤولان از دیدگاه امام صادق‏ علیه‏ السلام، آثار علمی امام صادق (ع)، امام صادق (ع) از دیدگاه دیگران و گذری بر اندیشه های اقتصادی امام صادق علیه السلام را نیز کار کردیم.

گفتنی است اتاق تبلیغ خراسان در مناسبت های ملی و مذهبی با تهیه محتوای مستند و متناسب با شرایط روز برای تامین محتوای مورد نیاز مبلغان و سخنرانان تا به حال چندین ویژه نامه مختلف و به روز را تهیه و منتشر کرده است که همگی بر روی پایگاه مجازی اتاق تبلیغ خراسان قابل دسرسی است./933/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات