۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۴۱۸۲۹
امام جمعه کوهبنان:

ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از مهم ترین حیله های استکبار است

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه یکی از مهم ترین حیله های استکبار ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است، گفت: دشمنان اسلام همواره در تلاشند تا نقشه ها و توطئه های شوم خود را برای اختلاف پراکنی بین شیعه و سنی به کار گیرند؛ اما وحدت بین پیروان مذاهب نقشه های آنها را خنثی می کند.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره)  به مسأله وحدت بین مذاهب، گروهها و اقوام  تأکید داشتند و  یکی از امتیازات کشور ایران و سایر کشورها مسأله وحدت است.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه وحدت ملی در ایران اسلامی خیره کننده است، تصریح کرد: ۱۲ربیع الاول تا 17 ربیع الاول به نام هفته  وحدت نامگذاری شده است، این در حالی است که دشمنان درصدد از بین بردن وحدت اسلامی بین پیروان مذاهب مختلف هستند تا مشکلاتی را به وجود آورند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مقدسات بین شیعه و سنی نباید مورد توهین قرار گیرد؛ چراکه یکی از مهم ترین حیله های استکبار ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

وی یادآورشد: دشمنان اسلام همواره در تلاشند تا نقشه ها و توطئه های شوم خود را برای اختلاف پراکنی بین شیعه و سنی به کار گیرند؛ اما تقویت وحدت  بین شیعه و سنی نقشه های آنان را خنثی می کند.

امام جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: بنابراین شیعه و سنی باید با  تمام توان وحدت و همبستگی را بین خود تقویت کنند و اجازه دخالت دشمنان اسلامی را برای ایجاد تفرقه و اختلاف ندهند.

حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: کلمه وحدت با درایت حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفته و از همان آغاز پیروزی جمهوری اسلامی ایران تاکنون وحدت و همبستگی سبب پیشرفت کشور و انقلاب شده است./۹۷۰۹/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات