۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۴۱۸۰۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت ۳۰۰ مبلغ در لرستان به مناسبت هفته وحدت

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت هفته وحدت ۳۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی استان اعزام و برای نهادینه سازی ارزش ها و تبیین محورهای وحدت در جامعه فعالیت دارند.
حجت الاسلام غلامی

حجت ‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اعزام مبلغان به مناسبت هفته وحدت و ایام ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام، از اعزام ۳۰۰ مبلّغ به مناطق مختلف استان به این مناسبت خبرداد و گفت: اعزام مبلغان فرصتی برای روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی مختلف در جامعه به مناسبت هفته وحدت افزود: هدف از اجرای این برنامه ها تبیین ارزش ها و تقویت وحدت و همدلی در جامعه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ابلاغ پیامبر(ص) از ابتدا محور وحدت در دنیای اسلام بوده و هست، عنوان داشت: حفظ وحدت و تقویت آن مهم ترین عامل موفقیت در عرصه های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه گردهمایی مسلمانان حول محور وحدت رمز موفقیت آنان است، خاطرنشان کرد: نبود وحدت موجب اختلاف و تفرقه است و مسلمانان را از هدف اصلی خودشان دور می سازد.

پیروزی جبهه مقاومت ثمره وحدت بود

حجت الاسلام غلامی با یاداوری به اینکه وحدت و همدلی مسلمانان رمز موفقیت در برابر گروه های تروریستی تکفیری داعش بود، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت ثمره وحدت بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: وحدت و همدلی مسلمانان جهان اسلام راه خنثی سازی توطئه های استکبار بوده و وحدت مدیران و مسؤولان در عرصه های مختلف امری مهم در خدمت رسانی به مردم و پیشبرد اهداف نظام است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات