۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۴۱۷۹۹
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

اعلام هفته وحدت از سوي امام توطئه هاي دشمن را خنثي كرد

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان، اعلام هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربيع اول از سوي امام خميني(ره) و ادامه اين راه از سوي رهبر معظم انقلاب را حركتي عالمانه و حكيمانه خواند و گفت: امام راحل از توطئه هاي استكبار جهاني براي اختلاف افكني بين مسلمانان آگاه بود و با اعلام هفته وحدت توطئه دشمن را خنثي كرد.
حجت الاسلام حسيني

حجت الاسلام سد عبدالصاحب حسيني، رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان،  با تبريك هفته وحدت  و با اشاره به آيه ‹‹وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا››، گفت: رمز موفقيت پيامبر اكرم(ص) و ساير ائمه اطهار(ع) در تبليغ دين توجه به اين آيه و اهميت دادن به موضوع وحدت است.

وي افزود: دشمن در طول تاريخ براي ضربه زدن به دين اسلام، از تفرقه و تشتت در بين امت اسلامي استفاده كرده و  اين درحالي است كه پيامبراكرم(ص) حتي نسبت به غير مسلمانان نيز محبت داشت و تلاش مي‌كرد تا همه با يكديگر مهربان باشند.

حجت الاسلام حسيني، پيروزي اخير جبهه مقاومت بر تروريست هاي داعش را ناشي از وحدت بين همه فرق اسلامي خواند و افزود: توطئه آمريكا و اسرائيل و عربستان در قالب داعش در منطقه با هدف ضربه زدن به جبهه مقاومت و ارزشهاي ديني شكل گرفته بود، اما با اتحاد و همبستگي و بسيج نيروهاي مقاومت مردمي شيعه و سني و ارتش سوريه  و عراق این توطئه دشمنان با شكست سنگين و سختي روبرو شد.

وي افزود: علت اصلي شكست آمريكا، اسرائيل، عربستان و هم پيمانان آنها در سوريه و عراق وحدت گروههاي مجاهد در دو كشور و مبارزه سني و شيعه با داعش بود و در اين مبارزه نيروهاي رزمنده اهل تسنن با پرچم هاي يا حسين(ع) و يا ابوالفضل(ع) به نبرد با تروريست هاي داعش رفتند و به پيروزي رسيدند.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان، ادامه داد: امروز دشمن تمام تلاش خود را براي ايجاد اختلاف و تفرقه به كار گرفته است، اما با رهنمودهاي به موقع رهبر معظم انقلاب و تذكرات معظم له، تمامي توطئه هاي آنها براي ايجاد اختلاف و تفرقه يكي بعد از ديگري خنثي شده است.

حجت الاسلام حسيني، گفت: برخي فريب خورده و به تعبير رهبر معظم انقلاب شيعه انگليسي، در مسير اهداف آمريكا و اسرائيل بر طبل اختلاف مي كوبند و با برنامه هايي كه دارند، قصد ندارند در مسيري كه پيامبراكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) ترسيم كردند حركت كنند.

به گفته وي، امروز هر گونه اقدامي كه منجر به ايجاد اختلاف و تفرقه بين اقوام  و مذاهب اسلامي شود به معناي آب در آسياب دشمن ريختن خواهد بود.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان اظهار داشت: امروز هركس در هر پست و مقامي كه قرار دارد اگر در مسير اختلاف افكني حركت كند، بلندگوي استكبار و پياده نظام آمريكا است.

حجت الاسلام حسيني نامگذاري هفته وحدت 12 تا 17 ربيع اول از سوي امام خميني(ره) و تأكيد و ادامه اين راه از سوي رهبر معظم انقلاب را حركتي عالمانه و حكيمانه خواند و افزود: امام راحل با شناخت توطئه هاي استكبار جهاني براي اختلاف افكني بين مسلمانان، با اعلام هفته وحدت توطئه دشمن را خنثي كرد.

وي افزود: شيعه و سني مشتركات زيادي با يكديگر دارند كه مي توانند با اتحاد يكديگر در برابر دشمن مشترك يد واحده باشند تا دشمن جرأت كوچكترين تعرضي نداشته باشد./1307/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات