۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۴۱۷۸۶
خامه یار خبر داد؛

اجلاس استانی نماز ۲۳ آذرماه در قم برگزار می شود

رییس ستاد اقامه نماز استان قم از برگزاری اجلاس استانی نماز در ۲۳ آذرماه در قم خبر داد و رهنمود علما و مراجع را چراغ راه برگزاری این اجلاس دانست.
مجمد خامه یار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد خامه یار در دیدار اعضای برگزاری اجلاس استانی نماز با حضرت آیت الله علوی گرگانی که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در بندرعباس عنوان کرد: اجلاس سراسری نماز هر ساله در کشور برگزار می شود و امسال نیز این اجلاس به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است، هر ساله اجلاس نماز با یک موضوع خاص برگزار می شود و امسال نیز این همایش با موضوع «نماز و فضای مجازی» برگزار خواهد شد.

 رییس ستاد اقامه نماز استان قم تصریح کرد: بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه این اجلاس ارسال شده است که این آثار می تواند در جهت ترویج فرهنگ نماز و تقویت معنویت در فضای مجازی کمک فراوانی کند.

وی در ادامه از برگزاری اجلاس استانی نماز در 23 آذرماه خبر داد و گفت: اجلاس استانی نماز در قم نیز با بهره گیری از بیانات رهبر انقلاب و رهنمودهای مراجع تقلید و علما برگزار می شود.

خامه یار تأکید کرد: از سال گذشته تاکنون کارشناسان و خادمان نماز، بسیج همگانی را برای تلاش در جهت ترویج نماز در فضای مجازی به وجود آورده اند و امیدواریم این تلاش سبب تقویت فرهنگ نماز در جامعه شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان قم در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و فرصت های بسیار خوبی در فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز وجود دارد که متأسفانه از آنها به خوبی استفاده نشده است و همه در تلاش هستیم تا با ارائه راهکارهای اجرایی در فضای مجازی، از این فرصت و ظرفیت ها بهترین استفاده را کنیم./872/پ۲۰۲/ی

 

ارسال نظرات