۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۴۱۶۸۳

رونمایی از چهار کتاب جدیددر هشتمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس

آیین رونمایی از کتاب‌های «ناگفته‌های پشت خاکریز، ترکش‌های وفادار»، «ناگفته‌های پشت خاکریز، تویی که می‌خواهمت»، «ریسمان دل تا آسمان» و «قاصدک‌ها از صبح خبر می‌آورند» در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار شد.
رونمایی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مجمع ناشران انقلاب، در هشتمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس چهار کتاب جدید دارخوین به مادران و همسران شهدا تقدیم شد.

آیین رونمایی از کتاب‌های «ناگفته‌های پشت خاکریز، ترکش‌های وفادار» روایتی از همسر شهید حسین قائنی، «ناگفته‌های پشت خاکریز، تویی که می‌خواهمت» روایتی از همسر شهید سیدعباس موسوی قوچانی، «ریسمان دل تا آسمان» مجموعه داستان‌های کوتاه  دفاع  مقدس به‌قلم مریم عرفانیان و «قاصدک‌ها از صبح خبر می‌آورند» گوشه‌ای از زندگی شهید مدافع حرم مصطفی بختی به‌روایت مادر شهید، با حضور سردار علی ناظری مدیر اجرایی هشتمین  نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مشهد در محل سرای اهل قلم این نمایشگاه برگزار شد.

جانمراد احمدی، مدیر مسئول  انتشارات_دارخوین در این مراسم ضمن تشکر از برگزاری هشتمین دورۀ نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، اظهار داشت:‌ فکر نمی‌کردیم انتشاراتی که در استان اصفهان است و کیلومترها از شهر مقدس مشهد فاصله دارد توفیق پیدا کند تا از شهدای خراسان کتاب چاپ کند.

وی گفت: چاپ کتاب شهدای استان خراسان و رونمایی آن‌ها در شهر مقدس مشهد یک اتفاق فراموش‌نشدنی برای انتشارات دارخوین است. ما از طریق فضای مجازی که امروز آفت‌های زیادی دارد توانستیم با  نویسندگان توانای استان خراسان ارتباط برقرار کنیم تا این کتاب‌ها نوشته شود.

 مدیر مسئول انتشارات دارخوین تصریح کرد: چهار عنوان کتابی که امروز در مشهد رونمایی شد در واقع هدیۀ ناشران استان اصفهان به مادران و همسران شهدای استان خراسان است.

 احمدی بیان کرد:‌ باید نویسندگان استان خراسان و قلم توانای آن‌ها ارزش‌گذاری و تجلیل شود. ناشران نیز باید تمام توان خود را در حوزۀ نشر دفاع مقدس قرار دهند تا آن چیزی که توسط دشمنان ما مبنی بر کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت است، محقق نشود.

 وی با اعلام خبر انتشار بیش از صد عنوان کتاب جدید، گفت:‌ ما در طول مدت یک سال گذشته بیش از صد عنوان کتاب جدید با موضوع دفاع مقدس منتشر کرده‌ایم./۹۲۵/ د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات