۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۴۱۶۷۲
معاون تهذیب مدرسه علمیه ماهان:

عزت در کشور در سایه وحدت شکل می گیرد

حجت الاسلام شاه حیدری با اشاره این که عزت در کشور در سایه وحدت شکل می گیرد، گفت: بهترین گزینه برای از بین بردن دشمن در منطقه خاورمیانه، نیروی وحدت و اتحاد بین کشورهای اسلامی است.
وحدت هفته وحدت

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب مدرسه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با هفته وحدت، گفت: وحدت بین شیعه و سنی از ضروریات  اسلام است.

وی افزود: تفرقه انداختن در جامعه، کشور را رو به نابودی می کشاند زیرا کشوری که در آن تفرقه باشد، دیگر آن کشور پیشرفت نمی کنند.

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که تنازع انسان را بدبخت می کند، ابراز داشت: زندگی ذلیل، زمانی برای انسان به وجود می آید که همیشه در حال تنازع باشد و زندگی را برای خانواده خود تلخ کند.

وی با اشاره به این که عزت در کشور در سایه وحدت شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: اختلاف افکنی در روایات شیعه و سنی از وجود شیطان خبر می دهد و در جایی که وحدت نباشد و در بین افراد تنازع صورت بگیرد، مردم باید بدانند که با کار خود، شیطان را خوشحال کرده اند.

استاد مدرسه علمیه ماهان، بیان داشت: کشورهای اسلامی باید در بین خود وحدت را حفظ کنند تا بتوانند در برابر دشمن ایستادگی کنند و دشمن را از سرزمین خود بیرون کنند.

حجت الاسلام شاه حیدری با توجه به این که اتحاد کشورهای مسلمان سبب شد که داعش شکست بخورد، اظهار داشت: هدف دشمن از تفرقه انداختن بین کشور های مسلمان، از بین بردن انقلاب اسلامی ایران و استفاده کردن از منافع کشور های مسلمان است.

وی تصریح کرد: بهترین گزینه برای از بین بردن دشمن در منطقه خاورمیانه، نیروی وحدت و اتحاد بین کشورهای اسلامی است تا کشور های مسلمان به دشمنانی همچون اسرائیل و آمریکا بیان کنند که جایی برای وجود داشتن در منطقه خاورمیانه را ندارند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه ماهان در پایان گفت: روحانیان به سبب مسجد و منبرهای خود می توانند مردم را نسبت به نقشه های دشمن آگاه کنند./9707/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات