۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۴۱۶۶۵

برگزاری سومین گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات قم

سومین گردهمایی مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات استان قم چهارشنبه در پردیس دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.
استارت آپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هاشم عمرانی در نشست خبری سومین گردهمایی مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات استان قم که امروز در اتاق جلسات اداره‌کل ارتباطات و فناوری قم اطلاعات استان برگزار شد، به تاریخ و ساعت برگزاری این گردهمایی اشاره کرد و گفت: این همایش روز چهارشنبه 22 آذرماه سال جاری از ساعت 15 در پردیس دانشگاه آزاد تهران برگزار می‌شود.

جامعه در بحران بیکاری قرار دارد

دبیر اجرایی سومین همایش مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات قم ادامه داد: جامعه در بحران بیکاری و عدم اشتغال قرار دارد، بنابراین هر کس به هر طریقی که می تواند باید در راستای بهبود و کاهش آمار بیکاری در کشور قدم های مؤثر بردارد.

وی ادامه داد: در این گردهمایی از چهار گروه استارت آپ‌ها، مدیران استانی فناوری اطلاعات، دانشجویان و فارغ التحصیلان و شتاب دهنده ها دعوت شده است.

عمرانی خاطرنشان کرد: امید می رود سرمایه گذاران نیز در این همایش شرکت کنند تا با روشنگری در این زمینه در زمینه اشتغال‌زایی و کاهش آمار بیکاری گام مؤثری برداشته شود.

دبیر اجرایی سومین همایش مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات قم افزود: شتاب دهنده ها از استارت آپ ها حمایت می کنند؛ آواتک، چارگون و فاباتک از بهترین حمایت کننده ها هستند که در این عرصه استارت آپ های موفق بسیاری را تربیت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مرکز شتاب دهنده چارگون با سه نفر شروع به کار کرد و هم اکنون به مرکزی بزرگ تبدیل شده و هزاران مشتری دارد؛ این می تواند برای جوانان جویای کار یک الگو باشد تا تلاش خود را مضاعف کنند.

هر استارت آپ مساوی است با ایجاد بیش از 100 شغل

عمرانی در پایان با اشاره به اینکه هر استارت آپ توانایی ایجاد بیش از 100 شغل در جامعه را دارد، عنوان کرد: در این گردهمایی، کارگاهی راه اندازی می شود تا شرکت کنندگان با مراجعه به آن بتوانند از جزئیات فعالیت در عرصه فناوری آگاه شوند./841/پ202/س

ارسال نظرات