۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۴۱۶۶۳
عضو جامعه روحانیت مبارز:

آسیب وحدت شکنی گریبانگیر تمام اقشار جامعه می شود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آسیب وحدت شکنی گریبانگیر تمام اقشار جامعه می شود؛ زیرا همه انسان ها در یک کشتی و با همدیگر حرکت می کنند.
ابراهیمی

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند اظهار داشت: وحدت یک کار عقلانی در میان مسلمانان است و باید وحدت و همدلی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در اسلام مسلمانان یک دلیل عقلانی دارند و برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند، گفت: در اسلام به مسأله وحدت تاکید بسیاری شده و خداوند نیز به وحدت دعوت کرده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اسلام بر توحید و وحدت پایه گذاری شده است، افزود: هر کشور و جامعه ای باید برای حفظ سرزمین خود وحدت داشته باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: تمام بزرگان اسلام، وحدت را محور اصلی اسلام خود قرار می دهند از این رو وحدت یک موضوع عقلانی است که عقل، قرآن روایات و سیره پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) بر آن حکم می کند.

وی با بیان اینکه قرآن و قبله مسلمانان مشترک است، ادامه داد: هفته وحدت از ابتکارات امام راحل  بود و علمای شیعه و اهل سنت باید به ایجاد وحدت و انسجام بیشتر حول محور اسلام، قرآن، کعبه و سایر مشترکات مقدس تاکید کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: مسلمانان بدون وحدت نمی توانند کاری را انجام دهند؛ زیرا وحدت اساس و بنیان کارهای سازنده است و تمام مسلمانان باید در کنار همدیگر قرار بگیرند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: آسیب وحدت شکنی گریبانگیر تمام اقشار جامعه می شود زیرا همه انسان ها در یک کشتی و با همدیگر حرکت می کنند.

وی افزود: دشمنان همواره درصدد ایجاد اختلاف هستند و اگر اختلاف به وجود بیاید آتش این اختلاف دامن تمام اقشار جامعه را می گیرد و همه را می سوزاند./880/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات