۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۴۱۶۵۹
مدیرعامل کانون فناوری اطلاعات قم مطرح کرد؛

فناوری بهترین ظرفیت برای رفع بحران بیکاری

منصور نژاد در نشست خبری سومین گردهمایی مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات استان قم گفت: فناوری، بهترین ظرفیت برای رفع بحران بیکاری است.
عباس منصور نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس منصور نژاد در نشست خبری سومین گردهمایی مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات استان قم که امروز در اتاق جلسات اداره‌کل ارتباطات و فناوری قم اطلاعات استان برگزار شد، با اشاره به اینکه استارت آپ ها در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بسیار اثرگذار است، گفت: سعی کردیم در این گردهمایی مسؤولان مرکزهای شتاب دهنده معروف همانند فاباتک، چارگون و آواتک را دعوت کنیم تا میان استارت آپ ها و این مراکز پیوند ایجاد شود.

مدیرعامل کانون فناوری اطلاعات قم با بیان اینکه اولین مسابقه استارت آپ ها با شرکت 22 استارت آپ در قم برگزار شده است، اظهار داشت: شاخص‌های لازم را برای این مسابقه اعلام کردیم و شرکت کنندگان مطابق آنها مستندات خود را ارائه دادند که هفته گذشته میان آنها داوری شد و سه نفر برگزیده شدند که آنها در همایش تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: آقایان جعفری مدیر دانشکده فنی پردیس، اسدی مدیر کل فناوری اطلاعات شهرداری قم، مشهدی مدیر عامل نظام صنفی استان و خانم افسری نماینده اداره کل ارتباطات استان، داوران مستندات ارائه شده توسط استارت آپ ها بودند.

منصور نژاد خاطرنشان کرد: این گردهمایی با حضور رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل کانون فناوری اطلاعات قم با بیان اینکه فناوری، بهترین ظرفیت برای رفع بحران بیکاری است، ابراز داشت: جوانان و دانشجویان با شرکت در این گردهمایی می‌توانند از جذابیت‌های شغلی این حوزه آگاهی پیدا کرده تا در آینده بتوانند در این عرصه عملکرد خوبی داشته باشند.

گفتنی است، دانشجویان دکتری و دانشجویان پردیس فارابی به صورت رایگان و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد با 50 درصد تخفیف می توانند در این گردهمایی حضور داشته باشند؛ همچنین سامانه خودروی کبسی در روز همایش، حمل و نقل را بر عهده گرفته است و شرکت کنندگان می توانند از طریق این سامانه به همایش رفته و بازگردند./841/پ202/س

ارسال نظرات