۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۵۴۱۶۲۲
طلبه انیمیشن ساز خبر داد؛

جشن تولید انیمیشن کوتاه «مسیر صبح» برگزار می‌شود

علیجانزاده با اعلام برگزاری جشن تولید انیمیشن کوتاه «مسیر صبح»، گفت: این اثر با کیفیت محصول گروه انیمیشن «بچه های بهشت» است که با تلاش طلاب و دانشجویان انیمیشن ساز مستقل تولید شده است.
انیمیشن پیامبر دفاع مقدس و مدافعان حرم

علی علیجانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جشن تولید انیمیشن کوتاه «مسیر صبح» خبرداد و گفت: این مراسم سه شنبه 14 آذر ساعت 19 در قم، خیابان 19 دی(باجک)، کوچه 11، خانه تاریخی یزدان پناه برگزار می شود.

این طلبه انیمیشن ساز اظهار داشت: گروه انیمیشن «بچه های بهشت» شامل طلاب و دانشجویانی است که به شکل کاملا مستقل فعالیت های جهادی و تبلیغی انجام می دهند.

وی با اشاره به انیمیشن «مسیر صبح» ابراز داشت: یکی از کارهایی که در سطح جدی به آن پرداخته شده، انیمیشن «مسیر صبح» است که فقط یک سال و نیم روی فیلم نامه آن کار شده است.

علیجانزاده به جشن تولید انیمیشن کوتاه «مسیر صبح» کاری از گروه انیمیشن بچه های بهشت اشاره کرد و ادامه داد: هماهنگی های لازم برای این مراسم انجام شده و قصد داریم که برنامه های دیگری از جمله رونمایی از برخی فیلم نامه ها را نیز داشته باشیم.

وی به تشریح کلیات انیمیشن «مسیر صبح» پرداخت و افزود: این انیمیشن دارای سه بخش است که بخش نخست آن درباره دفاع مقدس و راهیان نور، بخش دوم درباره مدافعان حرم و قسمت سوم آن که مربوط به آینده است، درباره پسر جوان مهندسی است که در حال نقشه کشی حرم مطهر بقیع است.

این طلبه انیمیشن ساز یادآور شد: این انیمیشن که کیفیت بسیار بالایی دارد، از لحظا فنی با برنامه های بسیار پیشرفته تولید شده و فریم به فریم روی آن کار شده است.

وی در پایان تأکید کرد: برای تولید انمیشین کوتاه مسیر صبح، ساعت ها و ماه ها جلسه گذاشته شد و تیمی حرفه ای روی انیمیت آن کار کرده است./840/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات