۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۴۱۶۱۲
با موضوع نماز و فضای مجازی؛

پنجمین اجلاسیه استانی نماز در کرمان برگزار شد

پنجمین اجلاسیه نماز با موضوع نماز و فضای مجازی با حضور روحانیان استان کرمان و به همت ستاد اقامه نماز برگزار شد.
نماز و فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، پنجمین اجلاسیه استانی نماز در استان کرمان پیش از ظهر امروز در تالار برق با حضور مردم و روحانیان استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، گفت: اگر موفق شویم مردم را در تمام ابعاد دین و نماز هوشیار کنیم تا بتوانند نمازی که خداوند انتظار دارد بخوانند موجب برکات زیادی خواهد شد؛ اهالی جهنم اقرار می کنند که ما نماز خوان نبودیم.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز در این مراسم تأکید کرد: جمهوری اسلامی یک حکومت دینی است و در گسترش دین مسؤولیت فراوانی دارد و همچنین اینگونه جلسات به مسؤولان یادآور می شود برای چه موضوعی وارد عرصه خدمت شده اند

وی ادامه داد: بیش از 38 دستگاه به صورت مستقیم با مسأله نماز و گسترش آن ارتباط دارند و هر ساله 7 هزار میلیارد تومان بودجه دریافت می کنند؛ جمعیت کشور از ابتدای انقلاب دو برابر شده اما تعلیم دینی بسیار بیشتر رشد یافته است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سعیدرضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران عنوان کرد: بهترین راه مقابله با تهدید دشمن تقویت فضای مجازی و قدرت سایبری است؛ در فضای مجازی هم باید ابرقدرت بود تا به درستی پیش رفت و عقاید خود را جانمایی کرد.

وی بیان کرد: پیام اسلام به عنوان آخرین دین جهانی است و همچنین فضای مجازی یک عرصه فرامکانی و فرازمانی است و از همین رو می توان با استفاده از امکانات و فرصت هایی که اینترنت به ما داده است پیام توحید را به همه جهان برسانیم.

گفتنی است در این مراسم کارگاه هایی مختصر در اهمیت کار با فضای مجازی از سوی حجت الاسلام عاملی، آقایان دریس و جلالی برگزار شد./9704/پ202/ب1

ارسال نظرات