۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۴۱۵۸۵
نماینده شازند در مجلس:

ترویج آموزه های اسلامی سبب دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم می شود

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شازند با بیان اینکه آموزه های اسلامی به دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم می پردازد، گفت: اسلام به عنوان دینی عدالت خواه همواره با ظالمان مبارزه کرده و طرفدار مظلومان عالم است.
نماینده مجلس شازند

علی ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شازند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان با بیان اینکه آموزه های اسلامی به دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم می پردازد، گفت: اسلام به عنوان دینی عدالت خواه  همواره با ظالمان مبارزه کرده و طرفدار مظلومان عالم است.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به جنایاتی که از سوی آل سعود علیه مردم مظلوم یمن صورت می گیرد؛ اگر مردم یمن نیز مسلمان نبودند وظیفه هر انسان عدالت خواهی بود که از آنان حمایت کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شازند با تاکید به وظایف ملت و دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر مردم مظلوم یمن،گفت: ایران کشوری مسلمان و مدعی حرکت به سوی مظلوم و عدالت خواهی است، لذا وظیفه دارد از کشور و مردم مظلوم یمن حمایت و پشتیبانی کند.

ابراهیمی با اشاره به اتفاقات و رخدادهای جنایت کارانه آل سعود در یمن، گفت: امروز آل سعود تنها عنوان حاکم اسلامی را به یدک می کشد و با رفتار های ناپسند و غیر اخلاقی خود، بدترین ضربه را به دین اسلام  زده و همچنین سبب تغییر نگاه جهانیان به مسلمانان شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شازند افزود: ایران اسلامی نیز باید طبق وظیفه خود، افزون بر جلوگیری از رفتارهای قبیحانه آل سعود، بعد حقیقی دین اسلام را در جهان به نمایش بگذارد.

ابراهیمی، ایران و عربستان را دو کشور مسلمان و قدرتمند در منطقه دانست و عنوان کرد: آل سعود به عنوان رژیمی دیکتاتوری و وهابیت به شکل فرقه ای جعلی، بر کشور اسلامی یمن تسلط پیدا کرده است و این رفتار نمونه ای برای یک کشور مسلمان نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شازند با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مانند عربستان شتاب زده عمل نمی کند و ریشه های فتنه را به خوبی می شناسد، بیان کرد: حاکمان عربستان و ولیعهد جوان این کشور، به شکل عجولانه ای منطقه  را به سمت و سوی خطر سوق می دهند.

ابراهیمی دشمن حقیقی ایران اسلامی را آمریکا و اسرائیل جنایتکار دانست و خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علی رغم  اهانت ها و رفتارهای ناپسند عربستان، روش خویشتن داری را پیش گرفته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شازند با اشاره به وظایف ایران اسلامی در مقابله با تنش های به وجود آمده در منطقه، گفت: جمهوری اسلامی ایران باید با کمک هایی انسان دوستانه به مردم یمن، تا حدی که این حمایت از سوی جامعه بین الملل دخالت تلقی نشود، به یاری آنان بشتابد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات