۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۴۱۵۶۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان مشکل تصفیه خانه آب بیرجند را حل کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به تعطیلی تصفیه خانه بیرجند به علت هدررفت آب زیاد و نبود فیلتر اشاره کرد و گفت: نباید سلامت مردم شهر فدای یک فیلتر شود. مردم هزینه آب و فاضلاب را می دهند و باید مشکل تصفیه خانه آب بیرجند حل شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری باید برای کارهای مفید و موثر تلاش کند.

وی خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند، گفت: از سوابق شما پیدا است که انگیزه های مقدسی دارید و انتخاب یک شهردار کارآمد برای شهر ارزشمندترین هدیه برای مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فرصت ها ارزشمند است و نباید به آسانی این فرصت ها را از دست داد، افزود: مسؤولیت ها با هوا و هوس و سلیقه هم خوانی ندارد، مسؤولیت ها بر اساس قانون است و فرد مسؤول باید بر اساس قانون به ایفای نقش بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امانت داری در کارها بسیار مهم است، تصریح کرد: حل کردن مشکلات مردم بسیار ارزشمند است و از اجر و پاداش بسیاری برخوردار می باشد، شاد کردن دل مظلومی که پشتیبان و پناه ندارد مهم تر از کعبه است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید در جهت حل مشکل مظلومان گام بردارند، ادامه داد: مباشرت با مردم مهم ترین مسؤولیت شورای شهر و شهرداری است و کار در مجموعه شورای شهر و شهرداری مانند برخی مسؤولیت ها که با مردم فاصله دارند، نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به تعطیلی تصفیه خانه بیرجند به علت هدررفت آب زیاد و نبود فیلتر اشاره کرد و گفت: نباید سلامت مردم شهر فدای یک فیلتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: بسیاری از مردم به دشواری نان روزمره خود را تهیه می کنند و توان تهیه دستگاه آب شیرین کن را ندارند، مردم هزینه آب و فاضلاب را می دهند و باید مشکل تصفیه خانه آب بیرجند حل شود.

وی با اشاره تاریکی پارک ها و فضای سبز یکی از مشکلات مهم شهر دانست و خاطرنشان کرد: تاریکی فضای سبز سطح شهر سبب شده که این مراکز به محل سوداگری موادمخدر، قماربازی و اعمال منکر تبدیل شود و این موضوع بارها تذکر داده شده اما اقدام عملی صورت نگرفته است./880/پ202/ب1

ارسال نظرات