۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۴۱۵۳۰
مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام:

وحدت امت اسلامی موجب شکست دشمنان خواهد شد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام گفت: طلاب و روحانیان مدارس علمیه باید با تبیین و توضیح آثار مثبت وحدت در جامعه و مابین فرق اسلامی، از بروز ایجاد تفرقه جلوگیری کنند.
وحدت

حجت الاسلام محمدعلی عسکری، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان ایلام، امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف حوزه ها در عصر کنونی حرکت در مسیر اتحاد و همدلی امت اسلامی است.

وی افزود: همه مسلمانان جهان باید در زیر پرچم توحیدی لا اله الا الله که دین مقدس اسلام مجری آن است گردهم آیند و از ایجاد هرگونه تفرقه بپرهیزند.

حجت الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: دشمنان دین بسختی و با به کارگیری تمامی قوا با هدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و با هدف نابودی و ریشه کن کردن دین اسلام در حال حرکت هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام ابراز داشت: طلاب و روحانیان مدارس علمیه باید با تبیین و توضیح آثار مثبت وحدت در جامعه و مابین فرق اسلامی از بروز ایجاد تفرقه جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی سنی و شیعه موجب تقویت دنیا اسلام خواهد شد، گفت: وحدت اهل سنت و شیعیان سبب می شود تا قدرت بازدارنگی آنها در مقابل دشمنان بالا برود.

این مدرس حوزه اضافه کرد: یکی از کارهای بزرگ پیامبر عظیم الشان اسلام بعد از هجرت از مکه به مدینه ایجاد عقد اخوت بین مهاجرین و انصار بود که این مساله بیانگر اهمت وحدت در دین اسلام است.

حجت الاسلام عسکری تاکید کرد: دشمنان امروز با ایجاد گروه های تروریستی در لباس اسلام اهدافی را دنبال می کنند که جز ضرر و زیان برای اسلام هیچ نکته مثبت و مفیدی ندارد که داعش و سایر گروهک های تروریستی مثال های روشن در این باب هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام عنوان داشت: غرب با وارونه نشان دادن رحمت و رافت دین اسلام و در مقابل با نمایش چهره خشن و خونریزی از دین اسلام کاملا ریشه کن کردن این دین آسمانی را دنبال می کنند.

وی اضافه کرد: همه دنیای اسلام مخصوصا طلاب علوم دینی چه شیعه و چه سنی باید معارف دین اسلام را که سراسر رحمت و مهربانی است را نشر دهند تا حق طلبان ندای توحیدی این دین آسمانی را بشنوند.

حجت الاسلام عسکری در پایان گفت: ان شا الله تمامی نقشه های دشمنان اسلام به خودشان بازگردد و روزی قطعا شاهد بر افراشته شدن پرچم اسلام در تمامی جهان خواهیم بود./۸۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات