۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۴۱۳۰۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران الشتر:

بصیرت دینی راه مقابله با آسیب های اجتماعی است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر با اشاره به اینکه هجمه های فرهنگی روز به روز در حال گسترش هستند، گفت: با بصیرت بخشی بین نسل نو و بهره مندی از توانایی تبلیغی مبلغان می توان گام های مؤثری برای خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان برداشت.
آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از حضور مستمر مبلغان در مدارس خبر داد و بیان داشت: خواهران مبلغ حوزه علمیه خواهران با فعالیتی دائم برای روشنگری و بصیرت بخشی بین دانش آموزان دختر این شهرستان فعالیت دارند.

وی به اهمیت و ضرورت حضور مبلغان در جمع دانش آموزان اشاره و عنوان کرد: حضور این قشر بهترین فرصت روشنگری و معرفت افزایی بین طلاب را فراهم می آورد و پاسخگویی به موقع به سؤالات و شبهات دینی نسل نو می توان در راستای هوشیار بودن آنان در برابر هجمه های فرهنگی نقش آفرین شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر با بیان اینکه گفتمان های دینی با حضور مبلغان خواهر در مدارس آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری این گفتمان ها با هدف نهادینه سازی ارزش های دینی و تحکیم بخشی به باور و اعتقادات آنان برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: گفتمان های دینی با محوریت عفاف و حجاب، بیان احکام و دستورات دینی، تهذیب نفس و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان، بیان مسائل روز جامعه و استحکام پایه های دینی و اعتقادی نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

شاهوردی حجاب و عفاف را به عنوان یک ارزش دانست و گفت: تبیین این مهم بین دانش آموزان امری مهم برای جلوگیری از رواج بی بندو باری و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب با هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان در صدد کم رنگ کردن باورها و اعتقادات دینی آنان هستند و با رواج هجمه های فرهنگی تلاش می کنند تا آنان را به بی راهه بکشانند، اظهار داشت: روشنگری در جامعه به ویژه بین نسل نو راه خنثی سازی دسیسه های فرهنگی دشمنان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران الشتر ابراز امیدواری کرد که در سایه تبلیغ جهادی خواهران طلبه در مدارس آموزش و پرورش شاهد رشد و ارتقای فرهنگ دینی و معنوی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی باشیم./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات