۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۴۱۲۴۵
رسانه های امروز در یک نگاه؛

بن سلمان در نقش صدام

آقای بن سلمان متشکریم!، نسخه طرح تحول سلامت پیچیده شد، وقتی اروپا اشتباه کرد!، اروپا بازویی حقوقی برای فشار به ایران، مسؤولیت جاسوس‌های مذاکرات با کیست؟، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آقای بن سلمان متشکریم!، نسخه طرح تحول سلامت پیچیده شد، وقتی اروپا اشتباه کرد!، اروپا بازویی حقوقی برای فشار به ایران، مسؤولیت جاسوس‌های مذاکرات با کیست؟، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بخشی از آنها به موضوع سیاست های اروپا در قبال ایران اشاره داشتند.

با توجه به پیروزی های جبهه مقاومت به رهبری ایران در منطقه، همانطور که از ابتدای مذاکرات پیدا بود سیاست های اروپا در قبال ایران تغییر موضع داده و بر این موضوع تاکید دارند که باید ورود ایران در سیاست های منطقه را محدود کرد چرا که منافع خود را در منطقه با وجود ایران در خطر می بینند.

دولت عربستان خصوصا بن سلمان جوان و کم تجربه و خام با توجه به اینکه این روزها به پشتوانه دولت های غربی و آمریکا حرف های زیادی از جنگ افروزی در منطقه می زند و ایران را هم تهدید به جنگ کرده است باید بداند که اگر این حماقت را بکند آخر و عاقبت شان مانند عراق و صدام خواهد شد.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله عملکرد دولت در طرح تحول سلامت اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

آقای بن سلمان متشکریم!

روزنامه کیهان نوشت: بن‌سلمان یا نمی‌داند یا فراموش کرده که صدام را همان کسانی از تخت به زیر کشیدند که برای جنگ با ایران، به وی قوت قلب می‌دادند.

ادامه مطلب...

نسخه طرح تحول سلامت پیچیده شد

روزنامه صبح نو نوشت: رییس‌جمهور، سه‌شنبه شب ۶ آذر در یک برنامه زنده تلویزیونی از شبکه اول سیما، گزارش ۱۰۰ روز عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد؛ گزارشی که در آن نشانه‌های امید کمتر به چشم می‌خورد و شاید بتوان گفت، فاتحه یکی از طرح‌های کلیدی دولت دوازدهم که می‌توانست کمک زیادی به قشر آسیب‌پذیر جامعه کند، عملاً خوانده شد.

ادامه مطلب...

وقتی اروپا اشتباه کرد!

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: مذاکره بر سر موضوع منطقه‌ای و اساساً هر گفت‌وگویی با غرب که منافع و امنیت ملی ایران اسلامی را تهدید کند، منتفی است.

ادامه مطلب...

اروپا بازویی حقوقی برای فشار به ایران

روزنامه جوان نوشت: نقش آمریکا، اروپا و مرتجعین منطقه‌ای برای رویارویی با ایران به‌رغم تفاوت‌ها یک نقطه مشترک مهم دارد و آن «فشار برای وادار کردن ایران به مذاکره در حوزه‌های غیرهسته‌ای» و «تکمیل فرایند حقوقی جهت صدور قطعنامه‌های شورای امنیت» است.

ادامه مطلب...

مسؤولیت جاسوس‌های مذاکرات با کیست؟

روزنامه وطن امروز نوشت: مسؤولیت خسارت‌هایی که از ناحیه جاسوسی از جلسات مذاکرات برجام بر ملت تحمیل شده بر عهده چه کسی است؟!

ادامه مطلب...

برادر شغال

روزنامه صبح نو نوشت: حدود سه‌ماه پیش، نوعی بهم ریختگی در ساز‌و‌کارهای سیاست خارجی دولت آمریکا قابل مشاهده بود، مثلا تغییر سخنگوهای کاخ سفید و وزارت خارجه یا به‌طور همزمان، برکنارکردن سفرای آمریکا در سراسر دنیا توسط رییس‌جمهور این کشور.

ادامه مطلب...

برجام طرح تحول سلامت

روزنامه جوان نوشت: با پایان انتخابات دولت از برنامه‌هایی همچون کاهش فرانشیز بستری به ۶ درصد در شهرها و ۳ درصد در روستاها صرف‌نظر کرد و فرانشیز دریافتی از بیماران بستری به قبل از اجرای این طرح یعنی همان ۱۰ درصد برای شهری‌ها و ۶ درصد برای روستایی‌ها بازگشت.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است برخی از رسانه ها به موضوع طرح تحول سلامت دولت پرداختند و اشاره داشتند که تکلیف مردمی که در این چند سال اخیر به این طرح دل بسته بودند چه می شود؟! و چرا این طرح دقیقا بعد از انتخابات ریاست جمهوری کنسل شد؟!/۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات