۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۴۱۲۴۲
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

عنایت بیشتر دولت به سیستان و بلوچستان، حق مسلم مردم منطقه است

آیت الله سلیمانی سیستان و بلوچستان را رکن رکین نظام دانست و گفت: مردم سیستان و بلوچستان نقشی بی‌بدیل را در انقلاب ایفا کرده‌اند و عنایت بیشتر دولت به این منطقه، حق مسلم این مردم است.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در دیدار رییس جمهور با مردم در ورزشگاه شهید حسینی طباطبایی زابل گفت: خطه سیستان دیار بزرگانی چون آیت الله سیستانی و شهید مطهری و هزاران شهید است.

وی با تشکر از رییس جمهور به جهت اختصاص نخستین سفر استانی به سیستان و بلوچستان عنوان کرد: نظام خدمات فروانی را به مردم این خطه ارزانی کرده اما عقب ماندگی تاریخی منطقه نیاز به تلاش بیشتر دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان این استان را موزه تاریخ و دروازه تمدن خواند و اظهار داشت: تعلق خاطر رییس جمهور و رهبر انقلاب به این خطه قابل تحسین است اما کارهای بر زمین مانده فراوانی داریم.

وی در ادامه به بیان مطالبات مردم از دولت پرداخت و تصریح کرد: فعال شدن شهرک‌ها و بازارچه های مرزی و انتقال گاز به نحوی که بتواند مورد استفاده صنایع باشد مهمترین خواسته‌های مردم سیستان از دولت است.

آیت الله سلیمانی افزود: توقع داریم که انتقال راه آهن به سیستان و بلوچستان و وصل آن به راه آهن سراسری کشور و اجرای لایحه منطقه آزاد سیستان رهاورد سفر شما باشد.

وی سیستان و بلوچستان را رکن رکین نظام دانست و گفت: مردم سیستان و بلوچستان نقشی بی‌بدیل را در انقلاب ایفا کرده‌اند و عنایت بیشتر دولت به این منطقه، حق مسلم این مردم است./831/پ202/ب1

ارسال نظرات