۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۴۱۲۳۲
ویژه طلاب حوزه های علمیه؛

مسابقات پژوهشی ولایت فقیه برگزار می شود

مسابقات پژوهشی ولایت فقیه ویژه طلاب حوزه های علمیه در سه بخش پایان نامه و آثار علمی، مقاله و کتابخوانی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
ولایت فقیه ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اقدام به برگزاری مسابقات پژوهشی با موضوع ولایت فقیه ویژه طلاب حوزه های علمیه کرده است.

این مسابقات در سه بخش پایان نامه و آثار علمی، مقاله و کتابخوانی برگزار می شود.

ولایت فقیه؛ مفاهیم و مبانی، ولایت فقیه؛ ماهیت و گستره، ولایت فقیه و مشروعیت سیاسی، ولایت فقیه و مشارکت مردم، ولایت فقیه و حوزه های علمیه، بررسی تطبیقی ولایت فقیه و دیگر نظریه های سیاسی و آسیب شناسی و شبهات مربوط به نظریه ولایت فقیه، محورهای هفت گانه بخش پایان نامه و آثار علمی محسوب می شوند.

در این بخش به نفر اول کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ یک میلیون تومان و به نفرات دوم و سوم نیز جایزه نقدی به مبلغ 800 هزار تومان تعلق می گیرد.

در بخش مقاله نیز محورهای این مسابقه شامل: نظریه ولایت فقیه؛ مفاهیم و مبانی، نظریه ولایت فقیه؛ ماهیت و گستره، نظریه ولایت فقیه و مشروعیت سیاسی، نظریه ولایت فقیه و مشارکت مردم، ولایت فقیه و حوزه های علمیه، آسیب شناسی و شبهات مرتبط و ولایت فقیه و جهان اسلام است.

به نفر اول این بخش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ یک میلیون تومان، نفرات دوم و سوم کمک هزینه سفر به مشهدمقدس به مبلغ 800 هزار تومان و نفرات چهارم و پنجم هدیه نقدی به مبلغ 500 هزار تومان اهدا می شود.

محققان می توانند آثار خود در این دو بخش را از اول آبان تا ابتدای بهمن ماه ۱۳۹۶ ارسال کنند.

در بخش کتابخوانی نیز برای طلاب سطح یک و دو کتاب شؤون و اختیارات ولی فقیه امام خمینی (ره) و برای طلاب سطح سه و چهار کتاب ولایت فقیه، ولایت فقاهت و عدالت آیت الله جوادی آملی(فصول ۳،۴،۵،۷) در نظر گرفته شده است.

در بخش کتابخوانی، نفر اول کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ یک میلیون تومان، نفر دوم هدیه نقدی به مبلغ 800 هزار تومان، نفر سوم هدیه نقدی به مبلغ 400 هزار تومان، نفرات چهارم و پنجم هدیه نقدی به مبلغ 300 هزار تومان، نفرات ششم تا دهم هدیه نقدی به مبلغ 200 هزار تومان، نفرات دهم تا پنجاهم هدیه نقدی به مبلغ 100 هزار تومان و نفرات پنجاه و یکم تا صدم هدیه نقدی به مبلغ 50 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

آزمون بخش کتابخوانی دوازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا تاریخ اول بهمن ماه برای شرکت در مسابقه کتابخوانی ثبت نام کنند./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات