۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۴۱۲۲۷
نماینده مجلس:

تبعیت از ولی فقیه در عصر غیبت امری ضروری است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تبعیت از ولی فقیه در عصر غیبت امری ضروری بوده و باید مورد توجه دائمی شیعیان قرار بگیرد.
نماینده مجلس

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با گرامیداشت هفته وحدت، بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه در عصر غیبت امری ضروری است که این تبعیت باید با اهتمام شیعیان، سبب وحدت هر چه بیشتر جامعه اسلامی شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دین مبین اسلام برای تمامی ادوار و مسائل، برنامه ای مدون دارد، اظهار داشت: با آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، هدایت پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و مشخص شدن مسیر، برای هر مرحله چارچوب هایی تعیین شده است که این مسئله در رابطه با دوران غیبت نیز صدق می کند.

مقدسی افزود: ادامه مسیر به مراقبت، وظایف، تکالیف و کنترل بیشتری نیاز داشته و در دوران غیبت دارای اهمیت والا و گسترده ای است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جامعه اسلامی، شیعیان و معتقدان باید ارزش های والای آفریده شده از ابتدای اسلام تاکنون را حفظ کرده، دستورات دین را رعایت کنند و مراقب باشند که پیام و مسیر مورد نظر به درستی طی شده و پرچم اصلی اسلام به دست حضرت مهدی(عج) برسد.

وی گفت: در تمامی مسائل شیعه باید کنترل، دقت، مراقبت، طریقه رفتار و اعمال زمان غیبت امام زمان(عج) مورد تاکید قرار گیرد تا انحرافی از مسیر اصلی حاصل نشود.

مقدسی خاطرنشان کرد: اگر شیعیان قصد دارند مسیر را به درستی ادامه دهند  باید از طریق ولایت و نائب امام زمان(عج)، این راه را آموخته و از ایشان تبعیت و پیروی کنند، امروزه با پیروی از رهبر معظم انقلاب چارچوب ها و ارزش ها حفظ شده و مسلمانان راه را گم نخواهند کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در راستای انجام عبادات مورد نظر و رسالت های اجتماعی چون دفاع از حق مظلومان، برپایی سلامت دینی در جامعه و حرکت های رو به رشد باید از هدایت های رهبر معظم انقلاب بهره مند شویم.

وی تاکید کرد: یکی از رسالت های جامعه اسلامی و شیعیان تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب است که باید دائمی باشد تا مسیر را گم نکنند.

مقدسی در ادامه گفت: سبک زندگی و مراقبت های فرد منتظر و معتقد باید با مسیر انتخابی او منطبق بوده و در راستای ارزش های والای اسلامی باشد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات