۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۴۱۱۵۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت خیران در ساخت مسکن برای مردم زلزله زده

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نیازهای زلزله زدگان گفت: حضور و مشارکت خیران در ساخت مسکن برای مردم زلزله زده حائز اهمیت است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از خیران عصر امروز با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

این دیدار راهکارهای حضور مجامع خیران کشوری و استانی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه بررسی شد.

سردار رضایی در این نشست ابراز داشت: خوشبختانه خدمات خوبی در مناطق زلزله زده صورت گرفته و امکانات خوبی در اختیار حادثه دیدگان قرار گرفته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: باید در راستای بازگشت وضعیت زندگی عادی به مناطق زلزله زده تلاش بیشتری صورت گیرد زیرا مردم در مناطق زلزله زده همچنان با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازگشت مردم به زندگی عادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این زمینه خیران می توانند حضور پررنگ و اثرگذاری داشته باشند.

رضایی اظهار داشت: متاسفانه عده بسیاری در زلزله اخیر کرمانشاه خانه و زندگی و حتی شغل و منبع درآمد خویش را از دست داده اند بنابراین بازپرداخت اقساط وام ساخت مسکن نیز برای آنها میسر نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان عنوان داشت: حضور خیران در کمک رسانی به مردم زلزله زده و تامین مسکن و سرپناه برای افراد حادثه دیده بسیار مهم است؛ بنابراین امید است با مشارکت خیران اقدامات خوبی در مناطق زلزله زده صورت گیرد./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات